קרקעות להשקעה שיעברו ייעוד למגרש לבנייה!

קרקעות להשקעה

קרקעות להשקעה הפכו להיות הזדמנות של אנשים רבים שמעוניינים לגור בבית קרקע עם גינה וחצר, איך לומר- החיים היפים בפרטיות גמורה. נדמה שמי שמשקיע היום בקרקעות הוא בדיוק אותו אדם שהבין שאם הוא לא יעשה איזה שהיא עסקה טובה עם קרקע חקלאית ויעבור תהליך של שינוי ייעוד, אין סיכוי שהוא אי פעם יגיע לדיור בר השגה של בית פרטי במיקום מנצח.

עבור מי שרוצה להתרחק מהעיר הגדולה ולגור באזור כפרי, נדמה כי זו האופציה הכמעט יחידה העומדת לרשותו, אלא אם יש ברשותו הון עצמי גבוה.

זה לא פלא שאנשים חולמים לגור בבית פרטי, ובמיוחד כזה שהם בונים לעצמם, מותאם לכל החלומות שלהם בן מבחינת שטח הבית, חלוקת החלל וכמובן העיצוב והסגנון שלו. אפשר לומר כי בשלושים השנים האחרונות היו הזדמנויות רבות לגור בבית כפרי צמוד קרקע כזה, ביישובים כפריים כמו למשל רעות, מכבים, מודיעין, בת חפר ועוד. בנוסף חשוב לציין כי עתודות הקרקע לבניית שכונות של בתי קרקע מתמעטות ולכן המגמה היא רכישת קרקע חקלאית להשקעה ולשנות את הייעוד שלה ולקבל אישור בנייה.

לבחון את הקרקע במושגים של מגרש לבנייה!

אין ספק כי רכישת קרקעות להשקעה היא אחת ההחלטות הכי משמעותיות שתוכלו לעשות בחייכם, משום שבסופו של דבר הקרקע הזו תהפוך למגרש של הבית הפרטי אותו תרצו לבנות עליה. אם כן כיצד תוכלו לבחור בקרקע שבמידה ותהפוך למגרש הוא אכן יהיה מתאים לבניית הבית הפרטי עליו אתם חולמים.

חשוב להתייעץ עם חברת נדל"ן שמבינה בתחום של קרקעות. היא תוכל להמליץ לכם על בחירת הקרקע הנכונה עבורכם, הן ברמת המיקום, ההיתכנות שלה לזכות בהפשרה ובאישור בנייה ולהפוך למגרש לבניית בית.

היא תוכל לבדוק באמצעים שלה את התוכניות לגבי הקרקע הזו, מהו מצבה החוקי והבירוקרטי. מהן התוכניות הסביבתיות העתידיות באזור, העשויות לשפוך אור על עתיד הקרקע הזו. אף אחד לא מעוניין לרכוש קרקע שתמצא עצמה יום אחד באמצע כביש ראשי, או בתוך תשתיות של מים או חשמל. כלומר- חשוב לדעת מה הסטטוס של הקרקע הזאת.

היכן ממוקמת הקרקע?

מיקום הקרקע הוא פקטור חשוב מאוד בבחירת קרקעות להשקעה. כל אחת מהן בסופו של דבר תהפוך למגרש לבית פרטי ותקבע את סגנון ואורח החיים שלכם. כך תוכלו לרכוש קרקע במיקום שתאהבו לגור בו, בנוף כפרי. אם המגרש נמצא בסמוך לשכונת מגורים עירונית או יישוב כפרי, תוכלו לבדוק מראש מי השכנים שלכם. מהו אורח החיים באזור. האם גרים במקום דתיים או חילוניים? מה המרחק מהקרקע המסוימת למוסדות חינוך כאשר מדובר במשפחה עם ילדים. ואם דווקא מדובר במשפחה מסורתית, האם יש באזור מוסדות חינוך מתאימים לה. תוכלו לבדוק איזה מוסדות תרבות יש באזור. פארקים וגנים, אזורי בילוי. האם הקרקע הזו היא בדיוק מול בית ספר שמתכננים לבדוק. תוכלו לדעת מראש האם כל מה שכבר מתקיים באזור עשוי להתאים לשאיפות ולתכניות שלכם.

חשוב שתבדקו גם מה המרחק של הקרקע הזו מכביש ראשי, מסילת רכבת, אזור תעשייה או כל אלמנט אחר שעלול לפגוע במרקם החיים שאתם מתכננים לבנות במקום. והאם יש משהו שלא מתאים לרצונות או לציפיות שלכם.

מהו גודל הקרקע?

גודל הקרקע אמור להשפיע על ההחלטה שלכם כאשר תבחנו קרקעות להשקעה. תצטרכו להתייעץ גם עם מהנדס בניין באשר לאפשרויות הבנייה על השטח האמור, והאם אפשרי לבנות מבחינה פרקטית על כל השטח או רק על חלק ממנו. בסופו של דבר הקרקע שתספק לכם את המגרש האופטימלי תהיה זו שמתאימה לכם מבחינת מיקום, גודל ועוד. בנוסף חשוב לבדוק מה המרחק העובר בין כל גבול של קרקע לשכנתה, שכן בסופו של דבר הקרקע הזו הולכת להיות הבית שלכם ואתם לא רוצים שכן ממש מתחת לחלון שלכם.

את כל הבחינות והבדיקות הללו מן הראוי שתעשו לא רק כאשר מדובר בקרקע לצורך בניית בית, אלא גם אם אתם מתכננים לרכוש קרקע להשקעה ורוצים להפוך את הבית שתבנו עליה לנכס מניב.

חשוב לא לבצע את כל התהליך הזה לבד, אלא ליצור קשר עם חברת נדל"ן בעל ניסיון בתחום שיווק קרקעות שתוכל לכוון וללוות אתכם במשך כל התהליך.

סגירת תפריט
Call Now Button