קרקעות להשקעה במחירים מצוינים

קרקעות להשקעה

חברת נדל"ן העוסקת בתחום קרקעות להשקעה מציעה כעת קרקעות במקומות שונים ברחבי הארץ במחירים מצוינים. משקיעים רבים כבר עשו עסקאות באזורים מאוד מבטיחים והזכות הזו תהפוך ביום מן הימים לבית שלכם.

חשוב להבין כי חתימה על הסכם לרכישת קרקע דורשת מכם ידע מוקדם ולכן אנו ממליצים לכם לפנות לחברת נדל"ן אשר תוכל להציע לכם קרקעות שהאפיק שלהם הוא חיובי והן אכן יהפכו בעתיד לחלק משכונת מגורים העתידה לקום במקום.

את המידע הזה אפשר לדלות מתוכניות מתאר, ובואו נאמר שאם אין להם עסק של נדל"ן ואתם לא מהתחום- תתקשו להבין את התכנית הזו ולכן אנו ממליצים לכם לא לרכוש קרקע להשקעה בלי ליווי של מומחים בתחום.

יש בארץ 3 סוגים של תוכניות אשר בכל אחת מהן יש רישום לגבי עתיד הקרקעות הכלולות בה. לפי הסימנים והרישום המסוים ניתן לדעת האם יש תוכניות סותרות לגבי הקרקעות הללו או רמזים שהן אכן ביום מן הימים תוכשרנה לבנייה וזה מה שצריך להיות חשוב לכם.

קחו אוויר- הפשרת קרקע אורכת זמן רב!

כל מי שמושקע בתחום של קרקעות להשקעה יודע שהפזיזות היא מן השטן והעובדה שיש תהליך עד להפשרת הקרקע בהחלט יעבוד לטובתו, ככל שיעבור יותר זמן כך הקרקע תהיה שווה יותר.

הפשרת קרקע בין אם היא חקלאית ובין אם היא קרקע שוממת, אורך את הזמן שזה אורך ואי אפשר לקצר תהליכים. היא צריכה לעבוד דרך ועדות שונות בפורומים שונים עד שהיא תקבל אישור להפשרה ולאחר מכן יעברו עוד כמה שנים עד שהיא תקבל אישור בנייה משום כך סבלנות אפשר לומר היא התכונה הראשונה שצריך כל משקיע. אם יש לכם סבלנות- תרוויחו אם לא, תפסידו אולי קרקע שיום אחד תהיה שווה הרבה מאוד כסף וכבר היו דברים מעולם.

הפנייה לתחום של השקעה בקרקעות נובע ממצוקת הקרקעות ממנה סובלים יזמי הבנייה משום שרק 7% מהקרקעות הללו הן פרטיות והשאר שייכות למנהל מקרקעי ישראל. מה שאומר שהיא גם האדון והמחליט לגבי כל הפשרת קרקע.

קודם כל משנים ייעוד אחר כך בונים בית !

התהליך של קרקעות להשקעה צריך להיעשות עפ"י החוק ולכן אנו ממליצים לכם לעשות עסקים רק עם חברות רציניות שיש להן קבלות בתחום. אי אפשר לבנות איפה שרוצים ומתי שרוצים זה יגרור את בעלי הקרקע לסנקציות ועונשים בהתאם לחוק התכנון והבנייה. אבל חשוב להבין במה משקיעים ולכן חשוב ללכת על מקומות בהן יש סיכוי גדול שהקרקע תקבל שינוי ייעוד ותיבנה עליה שכונה חדשה וזה אומר בניין מגורים וזה אומר שתהיה לכם דירה באחד הבניינים הללו.

אנשי נדל"ן רציניים לא ימכרו לכם חתול בשק, אלא יציעו לכם קרקע שיש לה סיכוי גבוה להפוך לבית אבל התפקיד שלכם זה לשאול את השאלות הנכונות. להביט על תוכניות המתאר ולעשות שיעורי בית כדי להבין לאיזו עסקה אתם נכנסים.

אם למשל הקרקע האמורה נמצאת ממש קרוב לשכונה שנמצאת בתהליך בנייה, זה אומר שיש לה סיכוי גם להיכנס לתהליך של בנייה. המדינה לא מצרה את צעדיהם של יזמים לבנייה למגורים משום שאין מספיק היצע של דירות בשוק ולכן אם היא אישרה בנייה על קרקע מסוימת, סביר להניח שהיא גם תאשר בנייה על קרקע סמוכה לה.

חשוב לזכור כל שכונה מתחילה מבניין אחד, ולכן הסיכוי שליד בניין בבניין יקום על הקרקע שלכם עוד בניין הוא גדול.

כולם חוטפים קרקעות להשקעה!

מצב הנדל"ן בארץ על רקע ייקור מחירי הדיור הוא בכי רע. זוגות צעירים שאין בידיהם את ההון העצמי הדרוש לדירה לצורך קבלת משכנתא, כבר לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה ועושה רושם שהמצב הזה לא הולך להשתפר אלא להחמיר. מה שאומר שהם חייבים למצוא פתרונות אחרים לעתיד שלהם בארץ וזה מתחיל מבית בו הם יוכלו להקים את ביתם ומשפחתם.

כדי לקנות קרקעות להשקעה לא צריך הון גדול מדי ובהון עצמי שיש כמעט לכל אחד, אפשר לרכוש קרקע שיום אחד תהפוך לדירה חלומית. זוהי בדיוק הסיבה שאנשים הולכים על התחום הזה ומשקעים בו. יותר בטוח מהבורסה, יותר יציב מכל אפיק השקעה. זה בדיוק הזמן.

כל מה שצריך זה למצוא חברת השקעות נדלן מקצועית ומנוסה כדי לבצע עסקה מוצלחת ומניבה.

סגירת תפריט
Call Now Button