קרקעות להשקעה- רק בליווי יועצי נדל"ן

קרקעות להשקעה

אין ספק כי רכישה של קרקעות להשקעה, צריכה להיעשות בליווי של משרד יועצי נדל"ן אשר יוכלו לכוון ולייעץ לכם לגבי הקרקע בה אתם מעוניינים. כמובן שבסופו של דבר כל מי שעומד לפני רכישה של קרקע, עושה זאת כדי שבסופו של דבר הוא יגיע לדירה או לבית, ויש משקיעים שעושים זאת רק למטרה של השקעה.

אין ספק כי זהו עידן ההשקעות היום ורוב האנשים שיש להם הון עצמי כלשהו, שלא מספיק לרכישת דירה ולקבלת משכנתא אולם מספיק להם כדי לרכוש קרקע להשקעה לא הולכים כמו שאנשים עשו בעבר להמר בבורסה, ואין ספק כי מדובר בהשקעה שיש בה סיכון גבוה מאוד מול השקעה בנדל"ן.

מלבד זאת אחרי הטראומה הלאומית של נפילת הבורסה בשנת 2008, גרמה לרבים להתרחק מכל מה שקשור בהשקעה בבורסה אחרי הפסדים קשים וירידה חדה בערך המניות שהם רכשו.

משום כך גם המשקיע הקטן וגם המשקיע הגדול, בוחרים היום להשקיע בנדל"ן שיש בו הרבה פחות סיכונים ואין ספק יותר סיכויים להרוויח בין אם מדובר ברכישת דירה, משרד, או קרקע להשקעה. בשנים האחרונות ולאור ייקור מחירי הדיור באופן בלתי הפיך, רבים אשר בידם הון עצמי קטן מעדיפים להשקיע אותו בנדל"ן ולא במניות שכן הסיכון שלהם לשלוט בעסקה הוא הרבה יותר גדול כאשר מדובר בנדל"ן.

איזו קרקע הכי טובה? קרקעות להשקעה

כאשר אנשים מהמרים בבורסה, גם אם הם שכרו את שירותיו של משקיע מומחה ובעל ניסיון בתחום, עדיין גורל המניות תלוי בהמון גורמים וגם עולמיים. אפילו מה שקורה בכווית והמלחמה באוקראינה משפיעים על מחיר המניות של חברות מסוימות, ואם אתם מושקעים בהם, ייתכן שגם תפסידו. לכן כל מי שנכווה בהשקעה בבורסה, לא מעז היום להשקיע יותר במניות ערך והולך על כמעט בטוח. כן מדובר על קרקעות להשקעה. הסיכון להיכשל קטן, הסיכוי להרוויח- גדול.

אבל ממש כמו שלא רוכשים דירה בלי להתייעץ עם אנשי מקצוע, גם בתחום של קרקעות להשקעה, חייבים לנצל את הכישורים של אנשים שזה התחום שלהם. הם בטוח יודעים יותר טוב מכל אחד מה קורה בתחום. היכן יש קרקעות שכדאי להשקיע בהן? מה הסיכוי שהמיקום שלהם יהפוך לשכונה של בנייני מגורים. כלומר- לא קונים חתול בשק, עושים את זה במלוא האחריות וזה אומר רק בליווי יועצי נדל"ן שיכולים להסביר לכם מתוך הידע שלהם, מדוע להעדיף קרקע אחת על פני אחרת.

בנוסף היום בשל הביקוש הגבוה של קרקעות להשקעה, יש יזמים רבים בתחום שצצים כמו פטריות אחרי הגשם ואתם צריכים להשכיל ולבחור את החברה הנכונה, את האנשים שיכולים ללוות אתכם כל העסקה ויודעים גם להמליץ לכם באיזו קרקע להשקיע.

לא כל קרקע להשקעה עשויה להניב, ולא כל מיקום מומלץ. אם נדל"ן זה לא המקצוע שלכם, בחרו באנשי נדל"ן שיכולים לעזור לכם להגיע לעסקה הכי כדאית עם הסיכון הכי נמוך והסיכוי הכי גדול.

מהי קרקע להשקעה?

בדרך כלל מדובר בקרקע חקלאית אשר ממוקמת באזור מיושב או לא מיושב. לרוב חשוב להבין מה התוכניות לגבי קרקעות להשקעה, כפי שהן משתקפות בתוכניות המתאר הארציות, המחוזיות והמקומיות. בכל תוכנית כזו מצוין מהו ייעוד כל קרקע ולכן ניתן להסיק מעיון בתוכניות, מה התכנית לגבי קרקע מסוימת והאם יש סיכוי שעליה יקומו בנייני מגורים.

אבל גם את התכניות צריך לדעת לקרוא, ולכן חשוב להתייעץ עם חברת נדל"ן המשווקת קרקעות ולהתייעץ אתה לגבי עתידה של קרקע מסוימת שמעניינת אתכם, באשר לסיכויים שיום אחד היא תהפוך למכרה זהב. הסיכוי שזה יקרה הוא אם היא מצויה באזור שכבר החל להתפתח והחלו לבנות בו והיא לא נמצאת באיזה מקום נידח שעדיין לא נמצא בכלל בהליך של כניסה להפשרה ולבנייה.

בנוסף עפ"י התכניות יוכלו יועצי הנדל"ן להבין מהן ההתפתחויות הצפויות באזור. האם מתכננים לסלול במקום כביש, מייעדים את האזור לבניית קניון, פארק או ריאה ירוקה. כל הנתונים הללו מסייעים בידי היועצים להמליץ לכם על קרקע כדי שלא תרכשו חלילה קרקע שלא תיתכן עליה בעתיד כל בנייה.

ראו גם: קרקע חקלאית להשקעה

סגירת תפריט
Call Now Button