קרקע חקלאית להשקעה

קרקע חקלאית להשקעה

קרקע חקלאית להשקעה מה חשוב לדעת?

הפשרת הקרקע החקלאית בישראל נמצאת כל הזמן ברקע וחלק מהמשווקים מתחייבים על הליכי קידום תכניות, אך ההבטחה היא בעיקר לשים את הכסף על "קרקע בטוחה". אמנם קרקע חקלאית היא קרקע לשימוש חקלאי בלבד, אך לאחרונה ובעקבות שינוי המדיניות בישראל, יותר ויותר קרקעות חקלאיות מופשרות להשקעה בנדלן.

אנשים המעוניינים לרכוש קרקע חקלאית להשקעה, צריכים לקחת בחשבון כי תהליך הפשרת הקרקע הוא למעשה שינוי יעוד הקרקע לקרקע עירונית המותרת לבניה. בתהליך זה ישנה כפיפות ישירה לתכניות מתאר הקרקע ברמה המחוזית והמקומית. אלה שיקבעו את עתידה של הקרקע ומה יהיו השימושים שלה בעתיד. בנוסף ובהתאם לתכנית המתאר הארצית שקבעה ממשלת ישראל בתמ"א 35, נקבעו האזורים והקרקעות בהם יותרו אפשרויות בניה ובאלה אזורים ישמרו הקרקעות לצרכי חקלאות ושטחים ירוקים.

קניית קרקע חקלאית להשקעה

ברכישת קרקע חקלאית להשקעה , חשוב לבדוק את תכניות המתאר, מיהו הגוף המוכר את הקרקע, מה מעמדה המשפטי והאם חלות עליה חובות עיקולים וכו'. זאת ועוד חשוב לבדוק את נסח הטאבו ומי רשום כבעלים. במקביל ישנה חשיבות בדיקת הסיכויים לתהליך ההפשרה ובמה זה כרוך גם בהיבט תוספות מימון בהשקעה, מיסוי, היטלים והפקעות.

כשאתם באים לרכוש קרקע חקלאית להשקעה, מוטב תעשו אם תבקרו בשטח תתרשמו מהפוטנציאל ועל זה תוסיפו את הנתונים הרלוונטיים בציינו לעיל ורק אז תקבלו החלטה. כיום המידע על קרקע חקלאית להשקעה מצריכה בירורים רבים וריצות מתישות על מנת לקבל את מירב הנתונים והידע לפני קבלת החלטה. על כן חשוב לחבור לחברת השקעות ויזמות נדלנית אשר מכירה את הנושא ואת התחום ובעלת ניסיון מוכח בביצוע עסקאות מסוג זה.

למגוון קרקעות להשקעה של אגי גרופ לחצו כאן>>>

חברת אגי גרופ, החברה המובילה בישראל ובעלת ניסיון מוכח מעל 10 שנים בתחום של קרקעות להשקעה בישראל, מציעה לכם אפשרויות רכישה אטרקטיביות בקרקעות חקלאיות להשקעה ברחבי הארץ. החברה מנהלת מגוון פרויקטים שהופשרו על קרקעות חקלאיות ברחבי הארץ כמו למשל ביוקנעם ובערים ואזורים נוספים בארץ.

לחברת אגי גרופ וצוות עובדיה המיומנים והמנוסים בתחום, יש את כל הידע הנדרש ואת כל הנתונים הרלוונטיים על מנת להקל על תהליך ההשקעה בקרקע חקלאית. אגי גרופ פועלת בשקיפות מלאה ומעניקה שירותי איכותי ואישי לכל לקוח. החברה תלווה אתכם בכל תהליכי הבחירה, הבדיקות הנדרשות, זיהוי הפוטנציאל העתידי של הקרקע כולל יצירת תשקיף מציאותי ותחזית עתידית לתשואה ריאלית ותשואה הונית.

סגירת תפריט
Call Now Button