קרקעות למכירה בכל חלקי הארץ

קרקעות למכירה

עתודות הקרקע לבנייה בישראל הולכות וכלות, והמדינה מקדמת שיווק של קרקעות למכירה כדי לתת מענה למי שמעוניין לרכוש זכות על דירה. כ-93% מאדמות המדינה שייכות לה ואם היא לא תעודד שיווק של קרקעות, יגיע המצב לידי כך שלאנשים לא תהיה אופציה לרכישת דירה. משום כך יש היום כמה מקומות שכדאי לרכוש בהן קרקע. היום זו קרקע ובעוד כמה שנים זה יהיה הבית שלכם.

מי שמבין שמדובר בהזדמנות אלה הם צעירים שלא רואים אפשרות לרכישת בית עם מחירי הדיור השערורייתיים או משפחות משפרות דיור. למרות כל זאת, חשוב להתייעץ עם חברת השקעות נדלן שתוכל לספק לכם את התמונה המלאה אודות הקרקע, אפשרויות ההפשרה שלה. כמה זמן יארך התהליך ועד כמה לסבלנות של הלקוחות יש חשיבות גדולה בהצלחת העסקה. רמז: זה לוקח כמה שנים טובות, אבל בסוף זה משתלם.

קרקעות למכירה בהרצליה ובמרכז ראשון לציון

אחת מעתודות הקרקע הכי אטרקטיביות שוכנת היום על קו החוף של הרצליה והקרקעות בה נחטפות כמו לחמניות טריות. מדובר על שטח עליו מתוכנן להקים 10,000 יחידות מגורים ובנוסף להם גם כמה בתי מלון המתבקשים לאורך החוף. מבני תעשיה ומסחר.

מחירה של הקרקע נגיש גם למי שאין הון עצמי גבוה. מדובר על עלות שכל אחד יכול לארגן והרבה פחות מ-25% הון עצמי הנדרש היום על דירה כך שאם אין להם את הכסף לרכוש דירה, עדיין תוכלו לעשות את עסקת חייכם על קרקע בהרצליה, לחכות כמה שצריך ולסדר לעצמכם את החיים.

קרקעות למכירה תוכלו למצוא גם בראשון לציון שהיא אחת הערים הכי מבוקשות היום בשל קרבתה לתל אביב ואיכות החיים שלה. הקרקעות ממוקמות בשכונת רמז החדשה, בסמוך לשכונת רמז. משקיעים רבים כבר רכשו שם קרקעות ויש עניין רב בקרב צעירים תושבי האזור וגם מצפון ודרום הארץ שרואים הזדמנות לרכוש קרקע בעיר משפחתית בעלת איכות חיים.

בראשון לציון תוכלו למצוא קניוני מסחר רבים, אזורי בילוי מסעדות ומרכזי תרבות התורמים רבות לתושבי העיר. האזור המדובר קרוב לשכונת רמז בעלת המוניטין והיוקרה והוא קרוב למרכז העיר. מתוכנית המתאר של העיר כבר אפשר להבין שהקרקע מיועדת לבנייה וזה סימן טוב מאוד לתוכניות לעתיד. לא מדובר על קרקע באיזה "חור" באזור נידח שאין לידה שונות או יישוב אלא ממש בלב ליבה של שכונה מתפתחת כאשר הקרקעות הן חלק מההתפתחות הזו. מדובר על שכונה המכונה "המערב הישן" הסמוכה לרחובות רוטשילד, הרצל וז'בוטינסקי.

שימו לב למה שקורה ביקנעם!

יקנעם המושבה הצפונית, הפכה להיות אחת המבוקשות בפניני הנדל"ן בצפון- האזורים שלא שמים לב אליהם ובהדרגה הופכים להיות המקומות הכי אטרקטיביים. גם בגלל הנוף, גם בגלל המרקם החברתי וגם בשל הקרבה שלהם לעורקי תחבורה, אזורי מסחר ועוד.

זוגות צעירים או משפרי דיור, מעוניינים להקים בית במקום שיש בו חינוך טוב לילדים, מוסדות תרבות. מרכזי קניות משובחים ואם יש גם נוף על הדרך- מה טוב. יקנעם כמושב ותיקה מתברכת בהרבה מאוד ריאות ירוקות שבהן מתוכננות לקום בעתיד שכונות למגורים.

המושבה נמצאת בתאוצת בנייה, ואין ספק כי תוך כמה שנים משקיעים כבר לא יוכלו לרכוש בה קרקעות למכירה במחיר הזדמנותי כמו היום.

עיתוי הוא אחד האלמנטים הכי חשובים שעושים את ההבדל בין השקעה חכמה לבין השקעה מיותרת. עכשיו כשהברזל עוד חם, זה הזמן לרכוש קרקע ביקנעם. מדובר על שטח בין שתי שכונות מגורים כלומר- יש גם כבר תנופת בנייה ואין סיכוי שמישהו יקים במקום מפעל או אזור תעשייה או תחנת רכבת.

הגירה חיובית תורמת לחינוך והתרבות בעיר

ביקנעם של היום מרכז הייטק מהגדולים ביותר הקיימים בארץ אשר הוביל יחידים, זוגות ומשפחות לעקור למושבה הנפלאה ויצרו מרקם חברתי מגוון ומעניין. במרכז ההייטק פועלות עשרות חברות מתחומי מזון, ביוטכנולוגיה, רפואה, אלקטרוניקה ותקשורת וכמובן שהדבר גורם לחשיבה מצד הרשות המקומית כיצד לפתח מקורות בילוי ותרבות למען תושבי העיר ברמה ובנפח הנכון.

יש ביקנעם מוסדות חינוך מהאיכותיים ביותר בארץ, כמו גם מרכזי בילוי איכותיים, מרכזי מסחר והכל בנוף טובל בטבע, ריאות ירוקות שהופכות את השיווק של קרקעות למכירה במקום לאטרקטיבי מאוד.

סגירת תפריט
Call Now Button