השקעה בנדלן מניב

השקעה בנדלן מניב

השקעה בנדלן מניב כל מה שצריך לדעת

כל השקעה בנדלן מכל סוג שהוא מטרתו היא אחת – השגת רווחים וכיסוי ההשקעה. נדלן מניב הוא כל נכס שניתן להשכיר אותו וליהנות מהחזר הכנסה קבוע בצורת דמי שכירות. נכס מניב יכול להיות דירת מגורים, משרד, מבנה מסחרי, חנות, קניון, חניון, בית מלון, אולם או תחנת דלק. השקעות ורכישת נדלן מניב מתבצעות על בסיס המינוף הפיננסי שיש למשקיע בהשקעה הראשונית המאפשרת לו לצבור נכסים בעזרת ההון העצמי המועט ביחס לגודל ההשקעה כולה. אחד הפרמטרים בשיקולים לרכישת נדלן מניב כהשקעה הוא שהיחס בין עלות הקנייה לשכר הדירה שיתקבל מהשוכר, זו למעשה התשואה להשקעה בנכס. כשמדברים על תשואה ורווחיות, חשוב לדעת באיזה נכס השקעה מדובר, כאשר ידוע שההפרש בין נדלן מסחרי לנדלן למגורים הינו פי שלושה לטובת הנדלן המסחרי וזאת לאחר הוצאות תחזוקה, תפעול ופחת.

בחירת נדלן מניב להשקעה

בכדי לבחור בנדלן מניב להשקעה, יש לבדוק מספר פרמטרים שיכריעו בקבלת החלטה אם הפרויקט כדאי ואכן יניב רווחים בעתיד. להשקעה בנדלן מניב חשוב להתייעץ בחברה יזמית ומנוסה בתחום הנדלן בכלל ולהשקעה נדלן מניב בפרט. באמצעות גישה זו ניתן להשיג שני יתרונות משמעותיים. ראשית, ניתן להשקיע גם סכומים נמוכים יחסית של כמה עשרות אלפי שקלים, ולאפשר לכל אדם להיכנס לתחום זה ולהשקיע בכוחות עצמו בנדלן מניב הנושא רווח נאה של כמה אלפי שקלים בשנה. היתרון השני הוא המומחיות של החברה היזמית בזיהוי הזדמנויות אטרקטיביות במיוחד בשוק הנדלן, וניהול איכותי של הנכסים הנשען על ניסיון רב וכלים מקצועיים יקרי ערך. שילוב שני אלה מבטיח תשואה גבוהה יותר מזו אליה מגיע ברוב המקרים אדם פרטי, גם אם יש לו זיקה לתחום הנדלן.

למגוון הפרויקטים של אגי גרופ לחצו כאן>>>

בחברת אגי גרופ החברה להשקעות פיתוח ויזמות בענף הנדלן, תוכלו להנות משירותי ליווי, ייעוץ והכוונה להשקעה בנדלן מניב כמו כן גם השקעות נדלן קטנות. החברה הפועלת למעלה מ-10 שנים בתחום בעלת ניסיון עשיר וידע רב שהצטבר עם השנים ותעניק לכם שירותי איכותי ומקצועי תוך שקיפות מלאה, על מנת שתוכלו לבצע השקעה בנדלן מניב בצורה בטוחה אמינה ומשתלמת.

לפני כל ביצוע עסקה והשקעה עתידית, תבצע אגי גרופ בדיקה יסודית ותדאג להמציא מסמכים רלוונטיים בנוגע לכל נכס נדלני להשקעה. כמו כן החברה תבדוק את הפוטנציאל העתידי של הנכס ועוד מרכיבים חשובים כדי להבטיח השקעה כדאית. בין שאר פעילות החברה, ניתן להתרשם ממגוון פרויקטים להשקעה בנדלן מניב שהחברה מייצגת ברחבי הארץ כמו: נדלן למגורים בערים שונות מצפון ועד דרום, ונדלן מסחרי כדוגמת מגדל המשרדים הגבוהה והמפואר בבת-ים, פרויקט UP town BUSINESS.

סגירת תפריט
Call Now Button