קרקעות להשקעה – הזדמנות לבית

קרקעות להשקעה

משקיעים רבים מבינים כי קרקעות להשקעה הן הדרך היחידה היום אפשר לומר להגיע לבית. בעוד מחירי הדיור עלו בשנים האחרונות באופן חסר תקדים, מה שנותר לעשות הוא לחפש אופציות חלופיות להגיע לדירה.

יש רק שלוש אופציות למי שרוצה להגיע היום לדירה. או להשקיע בקרקע או בדירה או בנכס משרדי. כאשר מדובר בסכום ההשקעה, הפרמטר הראשון הוא עובד לטובת השקעה בקרקע חקלאית יותר משתי האופציות האחרות. כאשר מתמקדים בקרקע שעדיין לא התחילה בתהליך של שינוי ייעוד, יש סיכוי שמחירה כבר יאמיר בשלב שהיא תשנה סטטוס לקרקע בשלבי תכנון מתקדמים, מה שאומר שבסופו של תהליך היא גם תקבל אישור בנייה. אם יש לה סיכוי להפוך למגרש לבנייה, זה כבר אומר שניתן לבנות עליה בית. ואם היא נמצאת בתחום ישוב בעל מוניטין או בקרבה לשכונות ואזור איכותי, זו ההשקעה החלומית שכל אחד היה רוצה להשקיע בה.

לעתים יש לקחת מעט סיכונים כדי להעלות את רמת הסיכוי וזה מה שקורה עם קרקע חקלאית להשקעה. מדובר על צעד נבון וכל הנתונים מראים כי יש מגמה במנהל מקרקעי ישראל לתת אישורים להפשרת קרקעות. גם הם מודעים למצב של מחסור עצום בעתודות קרקע לבנייה בכל הארץ.

קרקעות להשקעה או השקעה בדירה?

בעלי הון עצמי המהווה 25% מערכה של דירה, משקיעים ברכישה של אחת כזו באזור מבוקש או פחות מבוקש מתוך נקודת הנחה כי הם יוכלו להשכיר אותה מיד והיא לא תעמוד ריקה.

אם כך השקעה בדירה תלויה כולה באזור בו היא נמצאת. אם מדובר באזור המרכז אכן יש סיכוי גדול שהיא לא תעמוד ריקה הרבה זמן וניתן יהיה להשכיר אותה ולהרוויח עליה הכנסה פאסיבית כל חודש. אבל אם למשקיע לא היה הון עצמי גבוה, והוא בחר להשקיע בדירה בדרום או בצפון הרחוק, סיכוי גדול שהוא עלול להיתקע עם דירה ריקה ללא שוכרים, מה שאומר שבינתיים כל ההוצאות עליה כולל ארנונה וכן ועד בית יחולו עליו ולכן זו לא עסקה טובה.

אם למשקיע יש די הון עצמי לרכוש דירה באזור מבוקש, אזי עסקה כזו מצוינת למשקיעים ועשויה להניב להם הכנסה חודשית נאה ללא דאגות.

דבר נוסף הוא שמחירה של דירה גם מאמיר ולכן אם רכשתם דירה בזמן טוב ואחר כך האזור הפך למבוקש או שמחירי הדירות בו עלו, כבר עשיתם עסקה טובה וכזו שהכניסה לכם רווח מידי.

השאלה היא מה יותר כדאי קרקעות להשקעה או רכישת דירה. התשובה היא שזה תלוי בהרבה מאוד פרמטרים.

השקעה בקרקעות- זה הזמן !

חשוב מאוד למי שמחפש השקעה בקרקעות לשכור את שירותיו של משרד נדל"ן אשר יוכל ללוות אתכם ולדאוג לכך שתדעו להבחין בין קרקע חקלאית בעלת פוטנציאל לבין קרקע שלא תזכה להפשרה ומאידך גם לא לאישור בנייה.

כדי להשקיע בקרקעות צריך ידע כמו בכל תחום שאתם רוצים להשקיע בו. אם תרצו להשקיע בבורסה תשכרו את שירותיו של ברוקר ואם תרצו להשקיע במניות, תעשו שיעורי בית על מה שקורה בבורסה אותו כנ"ל לגבי השקעה בקרקע. זהו תחום שיש בו מיסים, תהליכים, בירוקרטיה ועוד הרבה נושאים ורק משרד ייעוץ נדל"ן המומחה בתחום השקעות בקרקעות חקלאיות יוכל לתת לכם ייעוץ לגבי קרקע מסוימת שאתם מעוניינים לרכוש, או לייעץ לכם כיצד לאתר אחת כזו.

חייבים ליווי צמוד של השקעות בנדל"ן

קרקעות להשקעה מוצעות ע"י חברות רבות בכל מיני מקומות בארץ. אנו ממליצים לכם לחבור לחברת נדל"ן אשר תוכל ללוות אתכם במשך כל התהליך וגם לסייע לכם לאתר את הקרקע הנכונה.

בדרך כלל מי שמצוי בתחום השקעות הנדל"ן יודע גם לקרוא תוכניות מתאר ולהבין מה עולה מהן. באיזה אזורים יש סיכוי לקבל אישור להפשרת קרקע חקלאית ובאיזה לא. היכן כדאי להשקיע. מהן התשתיות באזור ומה זה אומר. האם יש באזור מוסדות או פארקים או פיתוח כלשהו העשוי להעיד על כך שתקום במקום שכונה חדשה, בתים חדשים ולכן כדאי מאוד לחפש קרקע דווקא באזור הזה.

מעבר לכך הם ילוו אתכם משפטים, יעברו על החוזים. יעניקו לכם עצות על מה לחתום ואיך כי בסופו של דבר מדובר בחלום שלכם אבל אתם חייבים גם להיות אחראיים.

סגירת תפריט
Call Now Button