יחידת קרקע להשקעה – מה חשוב לדעת לפני שמשקיעים

יחידת קרקע להשקעה

יחידת קרקע להשקעה הפכו מבוקשות מאוד מאז שהחל תהליך של הפשרת קרקעות חקלאיות במטרה לבנות עליהן בתים פרטיים. זוהי החלטה משמעותית מאוד להחליט לרכוש קרקע בפרויקט קבלני חדש או כדי לבנות עליה בית אולם כיצד תדעו האם הקרקע הזו אכן מתאימה לצרכים שלכם. איך יודעים להבחין ביתרונות ובחסרונות של מגרשים שונים ועוד. לא חשוב אם תבנו את הבית שלכם באופן פרטי או תלכו לקבלן, המגרש יהיה חלק בלתי נפרד מההחלטה לבנות את הבית באזור בו תחליטו לבחור אותו. יש לו השפעה על אורח החיים שלכם, על השכנים שלכם, על הקרבה של ביתכם לעורקי תחבורה, כביש ראשי ועוד. כאשר תחליטו היכן לגור אם זה בשכונה בתוך עיר או בישוב כפרי, עליכם כמובן לבחור את המגרש על הקרקע המסוימת, אותו מגרש עליו תבנו את הבית. לשם כך יש לשים לב לכמה נתונים חשובים. מהו גודל המגרש ומהו גודל הבית שאפשר לבנות עליו. מהם כיווני המגרש ומיקום הכניסה. האם היא פונה לכביש ראשי, לבית השכנים הסמוך ומהם כיווני הרוח באזור בו נמצאת הקרקע.

איך בוחרים יחידת קרקע להשקעה?

כאשר מתעניינים בהיצע של קרקעות למכירה כדי לרכוש יחידת קרקע להשקעה יש גורמים רבים אשר ישפיעו על ההחלטה שלכם. תצטרכו לחשוב מהו גודל המשפחה שלכם נכון לעת החיפוש של הקרקע ומה יהיה גודלה בעתיד. מהו סגנון החיים שלכם? האם אתם אוהבים שכנות קרובה או מחפשים התבודדות וחופש מוחלט? מהו המיקום של הקרקע בשכונה כולה? האם היא קרובה לגן ציבורי, בית ספר או פארק? כביש ראשי או עורק תחבורה. כל אלה אמורים לתת לכם תמונה כמה רעש ואיזה תשמעו במהלך החיים שלכם במקום וזהו אחד השיקולים החשובים שבגללו נמנעות הרבה עסקאות. אף אחד לא רוצה לבנות את ביתו על קרקע אשר גובלת בכביש או במוסד ציבורי אשר מייצר רעש רב. שיקול נוסף ואף ראשוני יש לומר, הוא היכן היישוב המדובר. מיהם תושביו? האם המרקם האנושי בו דומה לשלכם? האם ילדיכם יוכלו למצוא שפה משותפת של ילדי השכנים? האם יש באזור מסגרות חינוכיות ראויות אליהם תוכלו לרשום את ילדיהם ולא פחות חשוב, האם אתם קרובים לאזורי מסחר ובילוי להם תזדקקו.

קרקע חקלאית- רווח נקי שלכם!

עתודות הקרקע הפנויות במדינת ישראל, בעיקר בגוש דן מצטמצמות מאוד ולכן בעשור האחרון רבים עושים השקעה מצוינת ברכישת יחידת קרקע להשקעה שהיא בעצם קרקע חקלאית, אבל בתהליך של הפשרתה ושינוי ייעוד הם יכולים להרוויח קרקע במיקום מנצח ברווח עצום. כל מי שיש לו איזה שהוא הון מעוניין להשקיע אותו בהשקעה מניבה וקרקע חקלאית זו השקעה שבסופו של תהליך תניב הרבה מאוד. אם בעבר אנשים נטו להשקיע את כספם במניות בבורסה, הרי שהיום הם יודעים שההשקעה הכי יציבה היא השקעה בנדל"ן אם זה ברכישת קרקע, זכות לקרקע ועוד. עקב המצב עגום בענף החקלאות יוצא שבתים רבים ביישובים כפריים מבוקשים שלצדם היו פרדסים או שדות גידול, הפכו לשוממים ובעליהם מעוניינים היום למוכרם. הסיכוי לקבל הפשרת קרקע כזו ואישור בנייה עשוי להיות קל מאוד בהתחשב בכך, שמדובר על מגרש או קרקע שנמצאים בסמוך לבתי מגורים, כלומר לא מדובר על קרקע חקלאית הנמצאת בסמוך לאזור תעשיה שומם ואין בה בתי מגורים.

משקיעים היום ומרויחים מחר!

יחידת קרקע להשקעה אפשר למצוא היום באזורים שונים בארץ, אם זה במרכז או ליד ישובים כפריים או בפריפריות. זו יכולה להיות קרקע של אדם פרטי של מוסד ציבורי, או כאמור קרקע חקלאית שכל מה שצריך לעשות זה לייצר לה את האישורים הנכונים ועשיתם את עסקת חייכם. יש היום הרבה מאוד קרקעות למכירה ואתם צריכים לדעת מה ההון שברשותכם והאם הוא מספיק כדי לרכוש את הקרקע הנכונה עבורכם. בניית בית פרטי היא חלום של רבים, וכאשר רוכשים יחידת קרקע להשקעה בהחלט אפשר להגשים את החלום הזה, גם אם מדובר על שטח חקלאי בבוא היום ערכו יהיה רב במיוחד אם הוא בתחום יישוב כפרי מוכר ומבוקש. אנשים רבים כבר עשו את עסקאות חייהם ברכישת קרקעות. כל מה שעליכם לעשות הוא להתחבר עם מומחים בעניין ותוכלו גם אתם להגשים חלום.

ראו גם: קרקע חקלאית להשקעה

סגירת תפריט
Call Now Button