קרקעות למכירה ליזמים ולמשקיעים

קרקעות למכירה

אפשר לומר כי בתחום של קרקעות למכירה עוסקים היום הרבה מאוד משקיעים ויזמים צעירים שהבינו שזו ההשקעה הכי סולידית עם הסיכון הכי נמוך הקיים. אם להשוות את התקופה הזו למה שהיה לפני 20 שנה, אפשר לומר כי הצעירים של היום הרבה יותר נחושים להצליח ומוכנים לעשות הרבה מאוד בשביל זה. לתחום הזה של השקעות בנדל"ן מגיעים היום צעירים שמאחוריהם תואר במנהל עסקים או כלכלה או אנשים שעברו הכשרה מתאימה. בין שאר העיסוקים שלהם, הם גם יועצי משכנתא ומלווים משקיעים בעסקאות של קרקעות. זה לא פשוט כמו שזה נשמע וצריך להבין דבר או שניים לפני שמתחילים לרכוש קרקע.

בעבר אפשר לומר כי מי שרצה להשקיע ולעשות מה שקוראים "מכה" היה הולך לבורסה אבל נפילת הבורסה בשנת 2008 אשר הסבה למשקיעים רבים הפסדים כבדים, ולנוכח השינויים שעברו על עולם הנדל"ן בשנים האחרונות, הפך התחום הזה למשקיעים להרבה יותר מפתה ונגיש מאשר השקעה בערוצים פיננסיים שונים שאף פעם אי אפשר לדעת איך היא תסתיים והסיכון שלה הוא הרבה יותר גבוה מאשר רכישת קרקע.

אז למה עכשיו זה הזמן לחפש קרקעות למכירה? המשיכו לקרוא למידע נוסף וחשוב על הנושא.

למה כולם מחפשים קרקעות למכירה?

אחד הדברים שהכי מעסיקים אנשים אפילו עוד לפני שהקימו משפחה, היא מצבם הכלכלי. בעידן הנוכחי זה בהחלט מעסיק צעירים רבים אשר הוריהם בגילם לא היו עסוקים בזה. מצד אחד משום שמחירי הדיור יחסית למה שקורה היום היו נמוכים ואפשרו להרבה אנשים לרכוש דירות, וגם משום שהצעירים של היום רוצים להצליח וזה אומר- הולכים ללמוד ולרכוש השכלה כצעד ראשון ורבים מהם רוצים להבין בפיננסים, מה שלא היה אופייני לדור הקודם. הדור הקודם סמך בעיקר על הבנקים שהיו המוסד הפיננסי "הבלעדי" וגם אם הם רצו לרכוש דירה, הם קיבלו על עצמם משכנתא בעיניים עצומות כולל את הריביות שגבו מהם.

היום יש הרבה יותר מודעות לכך שיש כל מיני סוגי משכנתאות וצעירים רבים מתמחים בכך ומאתרים עבור הלקוחות שלהם את המשכנתא הכי כדאית עבורם מבחינת ההחזרים, מצבם הכלכלי תוך ראייה וצפי עתידיים. הצעירים של היום גם מבינים טוב מאוד היכן כדאי להשקיע ולא- הם לא הולכים לעשות את זה בבורסה, הם רוכשים קרקע חקלאית ובסופו של יום היא תהפוך למכרה של זהב והם יודעים את זה.

חלקם הפכו ליזמים שבעצמם מציעים קרקעות כאלה ובמשך הזמן צברו מספיק ניסיון והבנה כדי לייעץ ללקוחות שלהם היכן כדאי להשקיע והאם אכן מדובר בעסקה מוצלחת.

התוצאה של מחירי הדיור הגבוהים- רכישת קרקעות

רכישת קרקעות בעידן הזה, הנה תוצאה ישירה של מה שנקרא "חוסר האונים" של כל אדם בארץ אשר מבין שלנוכח מחירי הדיור הגבוהים, אין לו סיכוי לרכוש דירה וגם לא להגיע להון העצמי הנדרש כדי לקבל משכנתא.

המצב הזה הוביל לחיפוש פתרונות אחרים שבסופו של דבר יאפשרו לאנשים דיור בר השגה. מחיר למשתכן אגב, היה אחד מהם, אולם מספר הדירות במסגרת התוכנית הזו לא באמת פתר את בעיית הדיור הלאומית אפשר לומר. אנשים המשיכו לחפש אפשרויות, והקרקעות החקלאיות נכנסו לתמונה ראשית משום שהן עומדות ריקות, כי הרבה חקלאות כבר אין כאן ומצד שני כאשר מדובר בקרקע חקלאית שתיכנס לתהליך של הפשרה ותזכה באישור בנייה, אכן מדובר באקזיט חלומי שכל משקיע יבחר בו.

אולם חשוב לומר כי לא כל קרקע תזכה להפשרה ולא כל מה שאנשי שיווק ממולחים אומרים- אכן יקרה ולכן חשוב מאוד לבצע עסקה כזאת דרך חברת נדל"ן רצינית העוסקת ספציפית בתחום של קרקעות למכירה.

מה כדאי לבדוק לפני רכישת קרקע?

מצבן של קרקעות חקלאיות מפורט בתוכנית מתאר ארצית, מחוזית ומקומית. לגבי שטחים מסוימים יש בפירוש סימונים שונים אשר מי שיודע לקרוא את התוכניות, יודע גם להבין מהן מה הולך לקרות באזור. לא כל קרקע יכולה לקבל הפשרה והכל קשור לתוכנית הארצית באזור. משום כך רצוי ומומלץ לפני שאתם מקבלים הצעות על קרקעות למכירה, לחבור למשרד נדל"ן אשר הנו בעל ניסיון בתחום ויכול להמליץ לכם על המקומות הכי "חמים" היום להשקיע בקרקע מתוך ניסיון העבר שלו והבנתו.

ליווי מקצועי של חברת השקעות נדלן מנוסה יכול להציל לכם את העסקה ולהוביל אתכם לבית משלכם. 

סגירת תפריט
Call Now Button