קרקעות למכירה במרכז – השקעה חכמה בכל עת

קרקעות למכירה במרכז

מחירי הדירות בארץ עפ"י הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עלו וגם מחירן של קרקעות למכירה במרכז, והמגמה הזו נמשכת מאז ומתמיד. מהנתונים עולה כי באזור המרכז עלו המחירים בכ-1.5% ובשיעור דומה באזור הדרום והצפון. מחירה הממוצע של דירה בישראל עומד על 1.68 מיליון ₪ ומשקף את העלייה במחיר לעומת המחיר ברבעון השלישי בשנה שעברה. אזור המרכז ידוע כאזור המבוקש ביותר מבחינת קרקעות למכירה, כולם רוצים לגור קרוב למטרופולין הכי מרכזי ותוסס בארץ, זה שמוביל לא מעט טרנדים אופנתיים, תרבותיים ובכלל. יחד עם זאת כאשר מדובר על רכישת קרקעות, כל מה שקרוב לאזור המרכז גם הוא מבוקש מאוד ועם עין חדה ומשרד נדל"ן שמבין דבר או שניים על השוק, תוכלו לרכוש קרקע שהיום תימכר לכם במחיר כדאי, ויום יגיע, והוא לא רחוק ומחירה יאמיר מאוד.

קרקעות למכירה במרכז- השקעה חכמה

אם בעבר הייתה הבורסה הערוץ היחידי והמועדף על משקיעים, הרי שהיום בעידן בו מצטמצמות עתודות הקרקע במדינת ישראל, כולם מחפשים קרקעות למכירה במרכז. זוהי השקעה הרבה יותר בטוחה ואין בה סיכון לעומת השקעה בבורסה שבשנת 1987 קרסה והותירה משקיעים רבים עם חובות עצומים. לצד ההשקעה בבורסה תמיד היו כרישי נדל"ן מוותיקי חברות הבנייה בארץ שרכשו קרקעות ובנו בניינים ושכונות, ואפשר לומר כי התחום היה מעין "מועדון סגור" של משקיעים ובני משפחותיהם ללא כניסה לחדשים. הצעירים חשוב לומר בזמנו לא גילו עניין רב במלאכת הבנייה או התיווך והלכו יותר על השכלה אוניברסיטאית. אבל היום בדור שמבין שלרכוש דירה בישראל זה חלום בלתי מושג ובוודאי שלא במרכז, חדרו הצעירים הללו לשווקי הנדל"ן ופתחו חברות תיווך קרקעות ונדל"ן גם כדי לסדר את עצמם בחיים וגם לסדר אחרים. הרעיון המרכזי הגלום המציע קרקעות למכירה במרכז יוצא מנקודת הנחה כי קרקעות חקלאיות ואחרות רבות, יכולות לבקש שינוי ייעוד ואנשים יכולים בסופו של דבר לעשות את עסקת חייהם ולבנות בית על קרקע שאחרי הפשרתה תהיה שווה הרבה מאוד כסף.

בחרו חברת נדל"ן מקצועית ואמינה

יש היום בארץ חברות נדל"ן מאוד רציניות שעובדות בצורה מאוד מקצועית ואמינה מול לקוחות המתעניינים באזורים שונים של קרקעות למכירה במרכז. השקעה כזו היא בבחינת לקיחת סיכון מועט לעומת השקעה במניות אשר בכל מקרה גם אם היא רווחית זה בשיעור עקבי ונמוך. בעולמות הנדל"ן השקעה בקרקעות למכירה היא השקעה סולידית, שאין סיכון בצדה ובבחירה נכונה של קרקע שיש לה סיכוי גבוה להפשרה, זה בהחלט יכול להיות הרווח הנקי שלכם. זה אומנם מצריך סבלנות והליך לא קצר, אבל זה שווה כל אגורה. ובמדינה בה אין יותר מדי עתודות קרקע ומחירי הדירה בשמיים, לעתים זו לגמרי הברירה האחרונה. כמובן שצריך להשקיע בקרקעות שיש להם היתכנות כלכלית שכבר יש לגביהן החלטות של תכנון ופיתוח בקרבת אזורים מיושבים או שכונות חדשות. לקרקע כזו יש פוטנציאל השבחה גבוה.

סיכון מול רווח

השאלה שתצטרכו לשאול את עצמכם בקשר לקרקע להשקעה היא, תוך כמה זמן ניתן יהיה להפשיר אותה וכמה תרוויחו מהמהלך הזה. מומלץ לערב משרד נדל"ן בכל קרקע להשקעה שאתם מתעניינים, הם ידעו כיצד לבחון את תוכניות המתאר הארציות לגבי קרקעות להשקעה במרכז ובין השאר גם מהן לגבי הקרקע המסוימת. הם יבחינו בנקודות החשובות לשינוי ייעוד הקרקע כפי שתצטרכו לבצע . הם יבדקו עבורכם את הזכויות, שווי הקרקע וישוו בין העסקה הזו לעסקאות אחרות דומות. בתחום של רכישת קרקע להשקעה חשוב להיות מאוד שקולים ולהיעזר בחברה מקצועית שתעשה עבורכם את כל הבדיקות החשובות לגבי הקרקע והיתכנות ההפשרה שלה וכן תייעץ לכם בנוגע למחיר הנקוב.

תקופה מאתגרת למשקיעים

אין ספק כי משקיעים רבים פונים היום יותר לאפיקים של קרקעות להשקעה במרכז ולא לבורסה. זוהי השקעה שלא כמו בורסה היא בטוחה ויציבה יותר ולא תלויה במחיר חבית הנפט במפרץ הפרסי. היא מציעה שילוב של הזדמנויות להון עצמי שלא מספיק לרכישת דירה אבל יכול להספיק לרכישת קרקע שיום אחד תהפוך לבית חלומות. כך ניתן לנתב הון עצמי בסכום מסוים לטובת השינויים שיחולו על ייעוד הקרקע ויבטיחו לכם בסופו של תהליך לא קצר אבל מבטיח- בית בישראל.

סגירת תפריט
Call Now Button