קרקעות להשקעה – היכן מומלץ?

קרקעות להשקעה

עתודות קרקעות להשקעה באזור המרכז הולכות ונחטפות, וכל מי שלא ירכוש כעת זכות לקרקע יפסיד את הזדמנות חייו לרכישת דירה. משקיעים רבים של קרקעות היום הם צעירים שאין להם את ההון העצמי הדרוש כדי לקבל משכנתא לדירה. חלקם אנשים שכבר רכשו קרקעות והרוויחו ומאמינים שזו הדרך הכמעט יחידה היום להגיע לבית.

ישנן חברות רבות המציעות קרקעות להשקעה, אולם בבואכם לעשות עסקה כזו לכו על חברות שיש להן מוניטין והצלחה מוכחת, רשימת לקוחות מרוצים ובעיקר אמינות. זהו הדבר הכי חשוב אצל חברת השקעות נדלן.

אחת הקרקעות המבוקשות היום בארץ אליה נוהרים משקיעים רבים היא מתחם גלילות וכבר עכשיו משווקים בה קרקעות במחירים המתאימים לכל כיס. עם סבלנות והבנה שמדובר בתהליך בסוף תגיעו לדירה משלכם.

היכן זה מתחם גלילות?

מתחם גלילות בו משווקת היום קרקעות להשקעה נמצא על הקרקע בין שתי הערים הכי יוקרתיות בארץ- רמת אביב ורמת השרון. המקום מוצף בעורקי תחבורה נוחים כמעט לכל מקום לצירי התנועה המרכזיים בישראל וכן לרכבת ליד נתיבי איילון. זוהי אחת מעתודות הקרקע הכי אטרקטיביות היום במדינה.

אין ספק כי המיקום המרכזי והנוח מושך אליו משקיעים רבים, הרואים בכך הזדמנות לרכוש נדל"ן במחיר שהם יכולים לעמוד שבבוא היום מחירו יאמיר פלאים. בנוסף שטחו של הפרויקט משתרע על 2 מיליון מ"ר ומתוכננים להיבנות בו בין 9000-12,000 יחידות דיור. אחד הפרויקטים הכי גדולים שנעשים היום בארץ על קרקעות זמינות באזור המרכז.

פארקים, גנים ומדשאות ומרכז מסחרי תוסס

קרקעות להשקעה במתחם גלילות מאושרות למגורים והפרויקט נמצא היום בשלב הסופי של התכנון. לצד הקמת בנייני המגורים , יוקמו באזור מדשאות וגנים וכן אזורי מסחר והייטק על שטח של כ-700 אלף מ"ר, אשר יוקמו בסטנדרטים הכי גבוהים הקיימים ויהפכו את המגורים במקום לאטרקטיביים ויוקרתיים.

גבולות הרובע הם ממערב דרך נמיר, ומצפון כביש 5. במזרח נתיבי אילון ומדרום שוכנת רמת אביב ג'. השטח נחשב כשייך לשתי רשויות: תל אביב ורמת השרון.

קרקעות להשקעה בפרויקט נרשמים רישום מלא בטאבו, כולל זכויות במתחם. הקרקע הנה פרטית ואפשר לממש אותה בכל שלב. כל הקרקעות אושרו ע"י וועדות התכנון לצורך מגורים. הרכישה מתבצעת בליווי ייעוץ משפטי שוטף.

בחרו במשרד הנדל"ן הנכון שילווה אתכם ברכישת הקרקע במיקום מנצח.

מדוע כדאי לרכוש קרקעות?

אוכלוסיית המדינה גדלה כל העת ומאז הקמת המדינה נבנו על כל מ"ר שכונות מגורים. למדינה יש מגמה להפשיר קרקעות כדי לספק את הצורך של דירות מגורים ולכן גם הוקמו תוכניות חדשות כמו מודל דירה בהנחה ומחיר למשתכן, כדי לאפשר לזוגות צעירים ולמשפחות להגיע לדירה על רקע עליית המחירים שרק הולכת וגדלה משנה לשנה.

בערים כמו הוד השרון, חדרה, כפר סבא, פתח תקווה וגם בערים בדרום ישנה מגמה מובהקת של הפשרת קרקעות לטובת ייעוד בנייה למגורים. בין הקרקעות המוצעות היום נחשבת מתחם פי גלילו לאחד הפרויקטים הכי מסקרנים ומעניינים משקיעים רבים. כאשר קרקעות להשקעה כבר נמצאות בתהליך של הפשרה, זה אומר שממש בעוד כמה שנים (לא הרבה) יקום הפרויקט ואז הוא יהיה שווה פי כמה וכמה ממחיר הקרקע היום כאשר היא עדיין לא קיבלה אישור בנייה וההפרש הוא עצום והוא לטובת הקונה.

הנדל"ן שייך לצעירים

אפשר לומר כי בניגוד לעבר בו תחום הנדל"ן היה שייך "לכרישים" ומכאן גם הכינוי הזה, היום יש הרבה מאוד צעירים עם מודעות פיננסית וכלכלית יותר מאשר דור ההורים שלהם, והם ניצבים בפני בעיה חשובה של רכישת דירה ויודעים שהם חייבים לעשו משהו בנדון.

זה אומר שהתחום של קרקעות להשקעה בהחלט מעניין אותם והם אף הופכים ליזמים או רוכשים קרקע בעצמם, מתוך הבנה שעם עליית המחירים הבלתי נתפסת בארץ, אין להם סיכוי להגיע לדירה וגם לא להון העצמי הדרוש כדי לקבל משכנתא על דירה.

היום אפשר לראות משרדי יזמות ונדל"ן של צעירים שלקחו את העתיד שלהם בידיהם ומציעים קרקעות להשקעה או נכסים אחרים אשר יכולים להכניס להם הכנסה פאסיבית וברור להם שלא כמו הדור של הוריהם, אם הם לא ידאגו לעתיד שלהם ולדירה משלהם זה לא יקרה.

סגירת תפריט
Call Now Button