תשואה גבוהה נדלן – איפה ניתן למצוא?

תשואה גבוהה נדלן

אחד האפיקים הבטוחים ביותר להשקעה כיום הוא שוק הנדלן. רכישת נדלן להשקעה תבטיח לכם תשואה גבוהה על ערך הנדלן בשיעור שלא ניתן להשגה בהשקעה באפיקים פיננסיים אחרים. כידוע, מחירי הנדלן בישראל עולים מדי שנה ונכסים רבים הגיעו למחירים בעלי תשואה ריאלית של עשרות אחוזים מרגע הרכישה ועם השנים. השקעה בנדלן, יותר מתמיד הינה השקעה עם תשואה גבוהה. אז איך מוצאים תשואה גבוהה נדלן? הפרטים במאמר הבא

ישנם סיבות שונות אשר הביאו את הנדלן לרמות של תשואה גבוהה. ראשית, הביקוש הרב, שנית הפשרת קרקעות לבניה מכל סוג ויש עוד הרבה סיבות אשר תרמו לעליית המחירים של הנדלן ולתשואה גבוהה בעתיד. כשמדברים על תשואה הרי שמדובר בעליית שווי הנכס באחוזים. פירושו היחס שבין שווי השקעה הראשוני, לערכו העכשווי בנקודות זמן שונות.

תשואה גבוהה נדלן – זיהוי ההזדמנות

שאלת השאלות בהשקעה בנדלן היא היכן להשקיע על מנת לקבל תשואה גבוהה נדלן והמסקנות הם שדווקא העיר תל אביב ומרכז הארץ אשר נחשבים לחביבי משקיעי הנדלן, מספקים את האחוז הנמוך בארץ של התשואה על הנדלן. מסתבר כי דווקא הערים בפריפריה כמו באר שבע הינם בעלי התשואה הגבוהה ביותר לדירות 3-4 חדרים שאלו בדרך כלל נכסי הנדלן להשקעה.

זאת ועוד, ערים כמו: טבריה, אילת, יקנעם, דימונה ועוד אחרות, הפכו כמוד נדלן להשקעה בעלי תשואות גבוהות מהמובילות ביותר ומגיעות לרמות של 7% בממוצע לשנה. אשר על כן, אנשים הרוצים להשקיע ולקבל תשואה גבוהה נדלן, טוב יעשו אם יפנו לערים אלו.

תשואה גבוהה נדלן- קידום יזמות נדל"ן

חברת אגי גרופ חברת היעוץ להשקעות ויזמות בנדלן, משווקת פרויקטים רבים בערים השונים בפריפריה כמו ביקנעם, בכפר סבא, ובמקומות נוספים אחרים. החברה בעלת ניסיון בענף למעלה מ-10 שנים, חזתה את הפוטנציאל בערים אלו והחלה בשיווק הפרויקטים להשקעה בנדלן שכיום הוכח כי אלו נושאים את התשואות הגבוהות ביותר בשוק זה ומהוות עיסקה משתלמת במיוחד הן מבחינת שווי ערך הנכס בעתיד והן מבחינת הפוטנציאל הרווחי שניתן כבר מרגע הרכישה להנות ממנו בצורת דמי שכירות.

אזורים רבים בארץ ובערי הפריפריה, החלו בשנים האחרונות להתפתח כחלק מהתפיסה הכוללת במדינת ישראל והממשלה. יותר ויותר קרקעות הופשרו לצורכי בניה ועל כן נתונים אלו רק מחזקים את העובדה כי הביקוש הרב וכל הנתונים הללו מהווים שיקול מכריע למשקיעים המעוניינים בנדלן עם תשואות גבוהות.

חברת אגי גרופ מזמינה אתכם להיכנס לאתר החברה או לקבוע פגישה עם אחד מצוות העובדים המיומן של החברה אשר ילווה אתכם בכל התהליך של בחירה ורכישה של נדלן הנושא תשואות גבוהות בשקיפות מלאה וביחס אישי ומקצועי וכמו כן מידע על קרקעות למכירה כדאיות בכל רחבי הארץ.

סגירת תפריט
Call Now Button