דירות להשקעה עם תשואה גבוהה -איך מחפשים?

דירות להשקעה עם תשואה גבוהה

דירות להשקעה עם תשואה גבוהה אל המשקיעים המסורתיים בפלח דירות להשקעה עם תשואה גבוהה מצטרפים בעידן הזה גם צעירים רבים שמבינים, שאם הם לא ישכילו לתכנן את עתידם ולנסות להתפרנס גם מדירה להשקעה אין להם סיכוי לקנות דירה בארץ בשל יוקר המחייה הגבוה. דירות להשקעה יש היום במיקומים רבים בארץ, אבל כדי לדעת היכן כדאי להשקיע ולשים את כספכם כדאי להתחבר עם חברת נדל"ן ותיקה העוסקת במכירת קרקעות להשקעה ויש לה מידע ונתונים על העסקאות הכי חמות היום בתחום ותמיד יש כאלה. מסתיים פרויקט אחד, מתחיל אחר והמשקיעים עוקבים אחר הפרסומים משקיעים את כספם בתבונה ומבטיחים את עתידם ועתיד ילדיהם. יש היום קרקעות להשקעה במרכז, בצפון ובדרום המהווים הזדמנות פז להגיע יום אחד לרווחה כלכלית ולעתיד בטוח של הכנסה מניבה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להצטרף לרשימת המשקיעים הטובה שלנו ולנצל את עתודות הקרקע שעוד קיימות היום.

הצעות לרכישת דירות להשקעה עם תשואה גבוהה!

הקרקעות הכי משובחות בשטח משווקות על ידי חברת נדל"ן מהמובילות בתחומה. כאשר מדובר על דירות להשקעה עם תשואה גבוהה בעתיד, זוהי הזדמנות מצוינת.

בפרויקט חוף התכלת מדובר למעשה בעתודת הקרקע הכי אטרקטיבית היום בקו החוף של העיר הרצליה בה כבר רכשו קרקעות להשקעה משקיעים רבים בנדל"ן. זוהי קרקע שהיום היא חקלאית הנמצאת בתהליך של שינוי ייעוד. התכנית הקמת כ-10,000 יחידות דיור כולל מבני מסחר ותעשייה, מלונות לאורך קו החוף ועוד.

בין מלון מנדרין לשדה דב, בין השכונות היוקרתיות בצפון תל אביב עם הפנים לים עתידה להיבנות שכונה בת 12,000 דירות מגורים. יהיו בה גם שטחי מסחר, תעסוקה, מלונאות ופנאי. זוהי הזדמנות חיים.

בבת-ים ליד הים במתחם עתידות מתוכנן פרויקט דגל ענק במסגרתו ייבנו 10,000 יחידות דיור וכן מבני ציבור, תרבות וספורט. מרכז מסחר ותעסוקה מודרניים – מיליון מ"ר הזדמנות מגורים מול הים פעם בחיים.

תוכנית ח' 500 חולון כוללת בנייה של כ-14,000 יחידות דיור על 4,000 דונם וכמיליון מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה ועוד 150 אלף מ"ר שטחים של פארק ציבורי, מבני ציבור ועוד.

לקנות על הנייר ולהרוויח בגדול !

כל משקיע נדל"ן בין אם מדובר בכריש גדול או במשקיע מתחיל מכיר את ההבדל בין רכישת דירות להשקעה בתשואה גבוהה על הנייר לבין רכישה של דירות שכבר נבנו. ההבדל הוא עצום ולעתים בלתי אפשרי לרכוש דירה כזו במחירה הסופי לאחר בנייה אלא רק כאשר היא בשלב התכנון. זהו בעצם הרווח של המשקיעים שהולכים על דירות להשקעה עם תשואה גבוהה המוצעות היום כשהן עדיין בחיתוליהן ובתוכניות. כאשר יתחילו להעמיק יסודות בקרקע, המחיר שלה כבר ינסוק פלאים. החוכמה היא וכל משקיע יודע זאת, להיכנס לעסקה כזו כאשר הקרקע בשלב של שינוי ייעוד והתהליך עדיין לא הסתיים. צריך להתאזר בסבלנות משום שכאשר ישתנה הייעוד מחירה כבר יהיה גבוה מאוד ואולי אותו משקיע כבר לא יכול לרכשה. המשקיעים שמבינים זאת, כבר רכשו קרקעות להשקעה וכבר הקימו דירות להשקעה עם תשואה גבוהה על אותן קרקעות והרוויחו בגדול

קרקעות להשקעה הן ההזדמנות שלכם לדירה

בשנים אחרונות ובעצם תמיד, מחירי הדירות בישראל רק עולים ועולים ולא ביחס ישיר להעלאת משכורות או לשינויים במשק. עושה רושם כי הן נמצאות בתוקרקעות להשקעה הן ההזדמנות שלכם לדירהך "בועת" מחירים שרק עולה ועולה וכל מי שמבין זאת ורוכש למשל קרקע חקלאית להשקעה יודע שזו ההזדמנות אולי היחידה שלו להקים יום אחד על הקרקע הזו דירות להשקעה עם תשואה גבוהה ולהבטיח את עתידו ועתיד משפחתו. קרקעות להשקעה יכולות להיות קרקע בשכונת מגורים המתוכננת להיבנות. קרקע חקלאית בשכנות לשכונה שהפשרתה כמעט בטוחה ולכן כדאי להשקיע בה כי יש סבירות שיינתנו גם אישורי בנייה. יש עדיין הרבה הזדמנויות בארץ של קרקעות להשקעה אבל הדבר הכי חשוב זה לעשות עסקה רק עם חברת נדל"ן מקצועית ורצינית שמכירה את השוק ואת המחירים ותלווה אתכם בכל שלב עד לרכישת הקרקע במיקום הנכון והמשתלמת מכל הבחינות.

סגירת תפריט
Call Now Button