דירה חדשה להשקעה – ככה משקיעים נכון היום!

דירה חדשה להשקעה

יש הרבה אנשים שבלי שום קשר לכך שיש או אין להם דירה , מחפשים דירה חדשה להשקעה. מדי שנה מתפרסמים נתונים על עסקאות כאלה, ומסתבר שיש משקיעים רבים לכך. דירה להשקעה קונים בכל מקום בארץ וגם בפריפריה כאשר הרוכשים זוכים לתשואה נאה. כאשר מדובר על דירה להשקעה חשוב לבדוק כל העת מה קורה בשוק הנדל"ן. היכן יש דירות חדשות, היכן מקימים ובונים שכונות חדשים למגורים וזוהי בעצם ההזדמנות להבין מה קורה בשוק. מומלץ ליצור קשר עם חברות נדל"ן אשר יוכלו להציג בפניכם תוכניות עתידיות של בנייה, ייתכן כי באמת מהן תמצאו את הדירה שלכם להשקעה. שוק הנדל"ן הוא שוק יציב כאשר מחירי הדירות מאמירים כל העת. אולם, כל פעם הופך מקום מסוים לפופולרי מבחינת משקיעים ולכן חשוב להיות בקשר עם מומחים לשוק הזה שיכולים להציג לכם את המקומות החדשים שכדאי להשקיע בהם.

מדוע כולם מחפשים דירה חדשה להשקעה?

אם בוחנים את היצע הדירות מול הביקוש, אפשר לומר בוודאות שכמו שיש לכל סיר את המכסה שלו, כך לכל דירה חדשה להשקעה יש את השוכר הפוטנציאלי שלה באזור בו היא ממוקמת. בעצם אי אפשר לפסול שום אזור, כי בכל מקום אנשים גרים ויש אף כאלה שמעדיפים לגור בפריפריה שלה יש את היתרונות שלה כמו שקט, שכונה ומשפחה לעומת ערים מאוד מאוכלסות במטרופולין צפוף. אנשים עושים מהלך של רכישה דירה להשקעה בדרך כלל או כדירה שנייה או שאין להם מספיק כסף כדי לרכוש דירה במקום בו הם היו מעוניינים לגור. לפיכך הם רוכשים דירה עם ההון העצמי שיש להם אותה הם משכירים, מתגוררים במקום אחר. השכירות המניבה מהדירה מכסה את המשכנתא שהם לקחו ויום אחד וזה תמיד קורה- הדירה הזו שהם רכשו להשקעה תהיה שווה הרבה מאוד כסף.

דירה חדשה להשקעה- באזור עם תחבורה ציבורית

כאשר רוכשים דירה חדשה להשקעה הרעיון הכללי הוא שיהיה ניתן להשכיר אותה כמה שיותר מהר, כדי שתכסה את המשכנתא ותכניס כסף. לכן יש לבדוק כמה דברים מאוד חשובים לפני שרוכשים אותה. צריך לבדוק באיזו שכונה מדובר. איזה סוג של אוכלוסייה מתגוררת בה? מהו טווח מחירי ההשכרה במקום והאם ההכנסה מההשכרה תצליח לכסות את המשכנתא. דבר חשוב נוסף הוא לבדוק האם יש במקום הזה דרישה לדירות להשכרה או שיש כבר הרבה מאוד דירות עומדות ללא שוכרים. זה עלול להעיד על כך שהשכונה או האזור אינם מבוקשים ואתם עלולים להיתקע עם דירה שקשה מאוד להשכיר אותה. דבר חשוב שיכול להיות קריטי כאשר רוכשים דירה להשקעה הוא שצריכים לחשוב כמו אלה שעומדים לשכור אותה. אם מדובר באנשים שעובדים מחוץ למקום, הם בוודאי צריכים להתנייד בצורה מסוימת ואם אין להם רכב, הדירה חייבת להיות במקום שיש בו תחבורה ציבורית שתאפשר להם לצאת מהשכונה. לכן הפרמטר הזה קריטי.

דירה ליד מרכזי מסחר ותרבות

אנשים לא אוהבים להרגיש שהם גרים במקום המנותק מכל מסחר או תרבות. לכן בחר בדירה במקום נגיש ונוח למרכזי מסחר ותרבות. כך יהיה קל לשוכרים שלכם לנצל את אזורי הבילוי כמו גם ללכת לעשות קניות או להגיע למוסדות ציבור, קופת חולים ועוד. השירותים הסביבתיים שהאזור מציע חשובים מאוד לשוכרים ולכן גם הדירה שיקל עליכם להשכיר צריכה להיות במקום שיש בו מרכזי בילוי ומסחר, זה יכול בהחלט לזרז את השכרת הדירה שלכם. ודבר אחרון וחשוב- בכל הארץ יש היום מכללות ומוסדות לימוד אשר דירות בקרבתן מבוקשות מאוד. זה מה שקרה בבאר שבע, זה מה שקורה בצפת, באריאל ובכל מקום אחר. לכן- אם יש באזור מכללת לימוד, אוניברסיטה או כל מוסד לימודים אחר תהיו בטוחים שלא תיתקעו עם הדירה הרבה זמן וסטודנטים יעמדו אצלכם בתור לשכור אותה. יחד עם זאת חשוב כמובן לבחור שוכרים טובים, לקחת ערבויות ולוודא שלמי ששוכר מכם את הדירה יש יכולת תשלום בין אם זה הורים לסטודנט שמשלמים ובין אם זה תשלום מעבודה. אל תתביישו לבקש תלושי שכר ולבדוק עם השוכרים הפוטנציאליים איך הם מתכוונים לממן את שכירות הדירה, שכן דירה חדשה להשקעה- הזדמנות לרווחים טובים בתנאי שמדובר בשוכרים רציניים.

ראו גם: קרקעות להשקעה | השקעות נדלן קטנות

סגירת תפריט
Call Now Button