איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל – כל מה שצריך לדעת

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל

אחת השאלות הנפוצות בתחום הנדל"ן בבואנו לרכוש דירה לצרכים שונים או להשקעה היא שאלת המיקום. כיום ידוע כי רכישת דירה מהווה השקעה פוטנציאלית בעלת תשואה גבוהה יותר ומשתלמת יותר מכל אפיק חסכוני אחר. על כן, השאלה: איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל זו שאלת מפתח בקבלת החלטות.

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל – או קרקע להשקעה?

כל משקיע שמעוניין לקנות דירה להשקעה שואל את עצמו היכן הכי כדאי להשקיע את כספו. האם עדיף לו לרכוש דירה בירושלים, בבאר שבע, בת"א, בהרצליה או בחדרה? האם לקנות דירות באזור הדרום, באזור השפלה, במרכז, באזור השרון או בכלל בצפון הארץ? השאלה כשלעצמה היא שאלה נכונה, אך כמו בתחומים רבים אחרים בחיים, גם בהשקעות נדל"ן אין רק תשובה אחת נכונה. אז איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל? בקבלת ההחלטות יש מספר שיקולים:

  • המרחק מהנכס- שהרי גם למיקום הדירה משקל חשוב בהחלטה. אם מדובר בדירה להשקעה ואתם גרים במרחק רב מהמקום הרי שלא תמיד תוכלו לשלוט מקרוב על כל הקשור בהשכרת הדירה, אחזקתה וכו'.
  • סוג האוכלוסייה במקום- השקעה בערים חלשות יותר מבחינה סוציו-אקונומית, עשויה להניב תשואה גבוהה יותר, בעיקר בגלל מחירי הדירות הנמוכים יחסית. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את ההתנהלות השוטפת מול השוכרים ומול השכנים שלפעמים עלולה להיות מכשול ולגרום לבעיות.
  • פוטנציאל הרווח – לפני שמחליטים על העיר או היישוב בו נשקיע, חשוב לבחון את כל נתוני ההשקעה האפשריים ומה התחזית באותו מקום. האם ערך הדירה צפוי לגדול? האם קיים סיכון שהדירה תאבד מערכה? הרעיון הכללי קובע שכדאי לקנות דירה במקום בו ערך הדירה יצליח לגדול בטווח הזמן של מספר שנים. גורמים כמו שינויי תב"ע, הקמת כביש גישה חדש, קירבה למוסדות ציבור וחינוך בהחלט משפיעים על פוטנציאל הרווח ועל ההחלטה איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל.

ישנם עוד הרבה חישובים ושיקולים כדי למצוא תשובה אידאלית ונכונה לכל אחד באופן אינדיבידואלי כמו למשל, מהי מסגרת התקציב? מי יגור בדירה? האם הדירה נועדה להשקעה או למגורים שלנו? וכו'.

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל? רק עם חברה מקצועית!

על מנת להבטיח לעצמכם שקט בקבלת ההחלטה איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל, חשוב לא פחות לבחור בחברה לייעוץ רכישות והשקעות נדל"ן. כך למשל חברת אגי גרופ.

חברת אגי גרופ הינה חברה וותיקה הפועלת בשוק הנדל"ן למעלה מ-10 שנים. לחברה צוות עובדים מיומן שיידע ללות אתכם בכל השיקולים למציאת המקום האידאלי עבורכם ברכישת הדירה הבאה שלכם. לרשות החברה מספר פרויקטים של דירות חדשות באזורים ובערים שונים ברחבי הארץ אשר יוכלו להתאים למידותיכם השונות בקבלת ההחלטה על המקום בו תרצו לרכוש את הדירה הבאה.

כחברה בעלת ידע וניסיון רב, חברת אגי גרופ מחזיקה בכל המידע הרלוונטי ושקשור לאותה דירה אותה תרצו לרכוש והכולל פירוט על הדירה עצמה, על האזור ועל תכניות עתידיות. כמו כן לחברה צוות מיומן ומקצועי שילווה אותך בכל תהליך הבחירה האידאלית עבורכם של מיקום הדירה. וכן בכל תהליך הרכישה כנדרש כך שתדעו בדיוק איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל.

אגי גרופ מתמחה בתחום של קרקעות להשקעה והיא הבחירה הנכונה להשקעה בטוחה ולרכישת דירה במחיר הנכון ובמיקום הטוב ביותר לבחירתכם.

סגירת תפריט
Call Now Button