קרקעות למכירה – ההזדמנות שלכם לבית !

קרקעות למכירה

מחירי הדיור והנדל"ן בארץ הם הסיבה לביקוש של קרקעות למכירה. המצב הקשה של עליית מחירים הדרגתית כבר כ-15 שנה מוביל רק למסקנה אחת- חסרי דיור חייבים למצוא פתרונות אחרים לרכישת דירה מקבלן. דירה כזו דורשת הון עצמי של 25% ומי שאין לו את זה, לא יוכל לקבל משכנתא.

בשנה האחרונה, כך מפרסומים שוב הייתה עליית מחירים גבוהה כ-20.3% את הסחף הזה אי אפשר לבלום וזה רק הולך ומחמיר. העלייה הזו משקפת שרשרת של תהליכים אשר החלה כבר ב-2007.

למי שרוצה להבין קצת יותר נאמר, כי עפ"י מדד מחירי הדירות החדשות כמפורסם בדו"ח הלמ"ס האחרון הייתה עליית מחירים נוספת באוקטובר 2022 של כ-0.8%. מחירי הדירות החדשות עלו בשנה שעברה בכ-19%.

דו"ח הלמ"ס בעצם משקף לנו את השינוי שאירע בעשור האחרון במחירי שוק הדירות בישראל. ממנו עולה כי קצת עליית מחירי הנדל"ן ביחס לראשית העשור, אומנם התמתן ואף הייתה ירידת מחירים בשל תוכנית מחיר למשתכן אולם מאז נרשמה רק עליית מחירים של כ-5% בשנה.

עד סוף שנת 2022- צפויים מחירי הנדל"ן לעלות שוב!

עפ"י הערכות של מומחים העוסקים בתחום קרקעות למכירה הסיבות לביקוש הגבוה עבורן הוא בשל הצפי הנוסף של עליית המחירים. בשנת 2010 מחירה הממוצע של דירה בישראל עמד על כמיליון ₪ בשנת 2021 הוא כבר היה כמיליון וחצי ובסוף שנת 2022 הוא עומד על כ-1.76 ₪. מדובר על עלייה משמעותית- חצי מיליון שקלים בעשר שנים בלבד.

השוואה של מחירי הדירות באזורים שונים בארץ מצביעה על מגמת עלייה קבועה. במחוז חיפה עלו מחירי הדיור בכ-19.9%, במחוז הצפון -22.5%, מחוז המרכז: 22.5%, מחֹוז הדרום 18.7% ומחוז ירושלים 16.6%.

נתונים אלה גורמים לכך שיש גידול ניכר ברכישה של קרקעות במקומות מבטיחים בארץ כמו ראשון לציון, חולון, קו החוף של הרצליה, יקנעם ועוד.

זה הזמן לעשות עסקה טובה ולרכוש קרקע במחיר הוגן השווה לכל כיס. הון עצמי לא גדול אשר באמצעותו תוכלו לרכוש קרקע שיום אחד תהפוך למכרה זהב

מחירי קרקעות למכירה במגמת עלייה- הזדרזו לרכוש!

כל נדל"ן מתייקר היום ולא רק דירות למגורים אלא גם קרקעות למכירה. לכן מי שלא יזדרז לרכוש היום קרקע עם הון עצמי קטן, ימצא את עצמו קירח מכאן ומכאן.

עליית מחירי הדיור בארץ נגרמת בשל גורמים רבים. אחת הסיבות המרכזיות היא המיעוט של היצע הקרקעות לבנייה וקצב התחלות הנייה. צפיפות האוכלוסין במדינה הוא מהגבוהים במערב והיצע הקרקעות הולך ומתמעט. גם מגפת הקורונה עיכבה פרויקטים והתחלות בנייה ולפי הנתונים אשר התפרסמו מטעם התאחדות הקבלנים, בסוף שנת 2021 היה מחסור כבר של כ-200,000 דירות והנתון הזה נמצא במגמת עלייה.

מומחים בתחום הנדל"ן מדברים על בנייה של לפחות 60 אלף דירות כל שנה שצריכות להיבנות כדי להדביק את הפער. קיים גידול טבעי של האוכלוסייה בארץ ומגמת העלייה בביקושים, החלה בשנת 2008 במשבר הסאב פריים העולמי שגרם לסביבת ריבית נמוכה.

רכישת קרקעות –הפתרון היחידי למצוקת הדיור!

מצוקת הדיור הובילה לכך שהיום עוסקים בתחום של רכישת קרקעות למכירה צעירים רבים שלא רואים את עצמם משיגים את ההון העצמי הנדרש לרכישת דירה ומבינים שהפתרון טמון ברכישת קרקע.

כדי לרכוש קרקע בעלת פוטנציאל משתלם, אנו ממליצים לשכור את שירותיה של חברת השקעות נדלן אשר מכירה את התחום מלפני ולפנים. רק היא יכולה לכוון אתכם למקומות והאזורים הרלבנטיים המציעים קרקעות שיום אחד יהיו שוות הרבה מאוד כסף. מה שאתם בעצם קונים זו זכות לדירה שתקום על השטח הזה. ייתכן כי מדובר גם בקרקע שעדיין איננה מופשרת אבל היא נמצאת בתוך תהליך כזה וזוהי קרקע שבסיום הבירוקרטיה וקבלת אישור הבנייה תהפוך למכרה זהב.

מומלץ מאוד לשים לב איזו קרקע אתם קונים ובאיזו סביבה. אם מדובר באזור שומם שלא רחוק ממנו יש שכונת מגורים, זו סיבה טובה לחשוב שגם על הקרקע שלכם תקום שכונת מגורים ואתם תרוויחו דירה שאם היא כבר תהיה על שטח מאושר לבנייה המחיר שלה יהיה פי כמה וכמה ולא בטוח שתוכלו בכלל לרכוש זכות לדירה הזאת.

סגירת תפריט
Call Now Button