קרקעות להשקעה -זה הזמן !

קרקעות להשקעה

כל הנושא של קרקעות להשקעה כבר הוכיח את עצמו כמשתלם ביותר במדינה בה עתודות הקרקע מתמעטות מיום ליום. היום כולם כבר יודעים ולא רק כרישי נדל"ן שאם יש לכם איזה שהוא הון עצמי בצד כדאי לבדוק את הנושא של רכישת קרקע להשקעה. נדל"ן זה האפיק הכי משתלם שמחירו מעולם לא יורד ומי שמשקיע היום- מרוויח מחר. מדובר על השקעה בקרקע חקלאית שיום אחד תופשר ואז מחיריה יאמיר לסכומים שלא חלמתם שיהיה לכם נכס כזה. כדי לרכוש קרקע במיקום מנצח, חשוב לחבור לחברה אשר מתמחה בנושא הזה. חברה עם שם ומוניטין אשר יכולה להציע לכם את ההשקעה הכי טובה של חייכם במיקומים מנצחים. הם כבר יודעים שהמיקום הזה יכפיל ישלש, וירביע את מחירו ולכן כל מי שעושה את זה היום, עושה בחוכמה. היום יותר מתמיד, כאשר הרבה מאוד שטחים של קרקעות חקלאיות כבר הופשרו ומי שהשקיע בהן הרוויח, אין שום סיבה שלא תעשו את זה גם אתם ויש אין סוף הצעות מעולות רק צריך לדעת היכן מסתתרת הקרקע הטובה שלכם.

מהי קרקע חקלאית להפשרה ולמה זה כדאי לכם?

קרקע חקלאית זהו שטח ירוק פתוח או כזה שמיועד לחקלאות. עד לפני כמה שנים אדמות חקלאיות או מגרשים לא נועדו לבנייה לצרכי מסחר, תעשייה או מגורים אולם עם השנים בשל מחסור בקרקעות לבנייה, החלו הרשויות המקומיות באמצעות הוועדות השונות לאשר הפשרה של קרקעות חקלאיות בתחומן לצרכי בנייה למגורים. קרקעות להשקעה, הן בדרך כלל קרקעות חקלאיות ולכן חשוב מאוד שהמשרד שדרכו תרכשו את הקרקע יבדוק את כל הנושא המשפטי והסטטוס של הקרקע ויעניק לכם ייעוץ שיוביל אתם לרכישת קרקע שווה. אם בעבר לרכוש דירה על הנייר היה הרווח הגדול שעשו רוכשי הדירות, היום הרווח הוא ברכישה של קרקע חקלאית שביום מן הימים פשוט תהפוך לביצה שמטילה ביצי זהב. היום בהחלט יש מגמה של הפשרת קרקעות חקלאיות בכל חלקי הארץ. הרבה חקלאים כבר הפסיקו לעסוק בחקלאות ויש להם בצמוד לבתיהם פרדסים או קרקעות חקלאיות אחרות שהם מעוניינים למכור, במיקומים נהדרים ועל תקן של קרקע חקלאית בהחלט תוכלו לרכוש אותה במחיר זול מאוד יחסית למחיר שלה כאשר היא תהיה קרקע מיועדת לבנייה.

מה חשוב ברכישה של קרקעות להשקעה?

לפני שרוכשים קרקעות להשקעה חשוב לבדוק כל מיני נתונים כדי לוודא שאכן מדובר בקרקע שווה להשקעה. רכישת מגרשים חקלאיים ואדמות כוללים גם מרכיבי סיכון ולכן מומלץ לבצע בדיקות מקדימות לפני שמחליטים לרכוש קרקע, ולכן מומלץ לעשות זאת באמצעות חברה בעלת ניסיון שמבינה איך עובד כל הנושא הזה של קרקע חקלאית להפשרה. אחד הדברים הכי חשובים הוא שהמגרש המסוים הוא אכן בעל סיכוי להפשרה בטווח סביר של זמן. כמובן שיש לבדוק את התכנון האזורי, תוכניות המתאר של הרשות המקומית ולהבין על כמה שנים מדובר, מה התכנון העתידי לאזור הזה והאם יש הליך תכנוני לגבי האזור הזה כמו למשל הקמת שכונה או בניינים למגורים, מה שעשוי להעיד על כך שאכן הולכים להפשיר כנראה עוד קרקעות ויש סיכוי לעשות שינוי ייעוד ולקבל היתרי בנייה.

חברה המתמחה בתחום- תבטיח לכם עסקה טובה!

העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם, זה לא לעשות שום עסקה של רכישת קרקעות להשקעה לבדכם, אלא רק עם חברה שיש לה ניסיון בתחום. מצד אחד אין כמו לרכוש קרקע חקלאית להפשרה במחיר מוזל ובעוד כמה שנים להיות בעל נכס ששווה הרבה מאד כסף, שאת השטח הפרטי עליו בניתם אותו לעולם לא הייתם מצליחים לרכוש במחיר שלו לולא היה קרקע חקלאית. מצד שני הסיבה שבגללה חשוב להתקשר עם חברה שתלווה אתכם לאורך כל התהליך כולל ייעוץ משפטי הוא שלא תרכשו קרקע שיש סיכון רב ברכישתה. החיסרון הכי גדול ברכישה של קרקע חקלאית הוא חוסר הוודאות המאפיין עסקאות מהסוג הזה, בעיקר אם אתם לא מכירים את שוק הנדל"ן של קרקעות חקלאיות להפשרה. אחד הפרמטרים הכי חשובים הוא כמה זמן יימשך התהליך של שינוי ייעוד הקרקע האם מדובר בהשקעה לטווח הארוך או הבינוני? בסופו של דבר אתם רוצים ליהנות מההשקעה הזו.

ראו גם: השקעה בנדלן מניב

סגירת תפריט
Call Now Button