קרקעות למכירה בפארק הים בת-ים!

קרקעות למכירה

מחירי הדיור עולים כל העת, אך מחירי קרקעות למכירה בפארק הים בת-ים עדיין נמכרים במחירים שכל אחד יכול לגייס. לא מדובר בהון עצמי של 25% מערך הדירה. שגם היום קשה להשיג אפילו בדירות בפריפריה. מחירי הדיור רק עולים ועולים ונדמה שהשמיים הם הגבול.

אבל אם השמיים האלה הם במתחם עתידות בבת-ים, כנראה שגם תוכלו ליהנות מכל מה שמציעה העיר הזו שהקרקעות בה נחטפות כמו לחמניות חמות. התכנית היא בנייה של כ-10,000 יחידות דיור, מבני ציבור ותרבות, מרכז ספורט מתקדם, מרכזי מסחר ותעסוקה. בסה"כ יש במקום כ-2 מיליון מ"ר כולל מתחם העסקים והמלונות UP.

הקרבה לים, עמו גם מרכזי הבילוי והמסחר התוססים, הם אלה שגרמו בשנים האחרונות להגירה חיובית ואיכותית לבת-ים.

מדוע כדאי להשקיע בנישת קרקעות למכירה ?

השקעות נדל"ן מהוות היום אפיק השקעות בטוח. ישנם כמה סוגי השקעות כמו קרקעות למכירה, רכישה של קרקע חקלאית. השקעה בקרקע לצורך מגורים, תיירות ועוד. כדי לבחור את ההשקעה הטובה ביותר, יש לבחון את המיקום של הקרקע ולהתייעץ עם חברת נדל"ן שעוסקת בתחום.

השקעות בקרקעות להבדיל מהשקעות בבורסה, הן בעלות סיכונים פחותים וסיכויים גדולים. צריך לדעת לזהות את הפוטנציאל והוא קשור למיקום וגם למידע על הקרקע הזו כפי שמופיע בתוכניות מתאר ארציות, מחוזיות ומקומות. לכל קרקע בארץ יש ייעוד ואם זו קרקע שאין סיכוי לקבל עליה אישור בנייה למגורים, גם זה מצוין ורשום בתכניות ואותן יודעים לקרוא ולפרש אנשי נדל"ן מקצועיים.

מה שרשום לגבי הקרקע באזור, כולל סיור בשטח והבנה של הפוטנציאל הוא המפתח של איכות הקרקע. אם מדובר בכזו הממוקמת ליד שכונת מגורים, סביר להניח שגם היא תופשר ויתקבלו אישורי בנייה. מצד שני אם מדובר בקרקע שבעתיד עומדים לבנות בסמוך אליה אזור תעשייה או מפעלים עפ"י התכנית, זה רמז עבה מאוד לכך שאין סיכוי שתקום באזור הזה שכונת מגורים וכנראה שלא יהיה כדאי להשקיע בקרקע הזו.

בת-ים -עיר שצועדת כל העת קדימה!

קרקעות למכירה בבת-ים הוא פרויקט מעניין מאוד למשקיעים. מדובר על קרקע שהיום דורשת הון עצמי קטן מאוד, אולם כאשר יתקבל אישור בנייה- כבר עשיתם את עסקת חייכם.

בישראל כידוע מחירי הדיור כל הזמן רק עולים ועולים ולא יורדים. התמורה שהרוכשים יקבלו אחרי הפשרת הקרקע ואישורי הבנייה הם גבוהים מאוד ביחס להשקעה ההתחלתית ומילת המפתח של עסקה מוצלחת בקרקע היא סבלנות.

ככל שיהיה למשקיע יותר זמן וסבלנות עד שההליכים על הקרקע יסתיימו, כך הוא יוכל להיות בטוח שהוא עשה עסק מעולה. מחירה של קרקע אינו דומה כלל ועיקר למחיר דירה בבת-ים שנחשבת היום, בשל הקרבה לתל אביב ובשל חוף הים שלה, לאחת הערים הכי מבוקשות בקרב הדור השני של התושבים ותושבי האזור מהערים השכנות שלא מצליחים היום לרכוש דירה בשל המחירים המאמירים.

המיקום של בת-ים הוא בהחלט אטרקטיבי עבור משקיעים, והיום ניתן לראות את המהפך שהעיר עוברת מבחינת פרויקטים של פינוי בינוי, התחדשות עירונית, תמ"א 38 ועוד.

דירות על קו החוף, כמו הפרויקט המוצע הולכות ומתדלדלות ועתודות הקרקע גם הן, כבר מתמעטות כך שאם יש קרקע להשקעה בבת-ים צריך לקפוץ על המציאה.

ים, אוויר, בילויים ומסחר- זה מה שתקבלו בבת-ים!

עיר שיש בה חוף, היא עיר שווה ויש אנשים שרוכשים דירות בעיר כמו בת-ים רק משום שהיא עיר שיש בה ים. קרקעות למכירה המוצעות היום הן מעתודות הקרקע האחרונות בעיר המתפתחת בשנים האחרונות לעיר יפה ומודרנית המובילה הרבה מאוד בנייני יוקרה באיכות גבוהה.

הסמיכות של בת-ים לתל אביב והמרחק הקצר בינה לבין המטרופולין, כולל הרכבת בבת-ים הופכים את המגורים בה מבחינת ניידות גם לחסרי רכב, לעסקה משתלמת. אפשר להגיע מבת-ים לכל מקום בארץ עם הרכבת, עם הרכב. היא סמוכה לעורקי תחבורה המתחברים לכבישים מרכזיים ובין עירוניים.

השיקול של המשקיעים בקרקעות נובע מכך שלרובם אין את ההון העצמי לרכישת דירה הדרוש היום כדי לקבל משכנתא, ולכן הם משקיעים בקרקע שלא דורשת את אותו הון עצמי ומצד שני מבטיחה להם בית.

צעירים, זוגות וגם בעלי משפחות כבר רכשו קרקעות כדי להבטיח את העתיד שלהם ושל ילדיהם. כאשר תופשר הקרקע היא תהיה שווה פי כמה וכמה מאשר מחירה כקרקע ללא אישור בנייה, אולם כאשר היא תיכנס להליך של הפשרה ותקבל אישור בנייה, בטוח שהמשקיעים יבינו כי אם הם היו צריכים לקנות את הדירה שתיבנה עבורם על הקרקע שרכשו, הם לא היו מצליחים להגיע לסכום הזה. משום כך ההזדמנות כמעט היחידה היום של הדור הצעיר לאור מחירי הדיור האסטרונומיים, היא ללכת על קרקע להשקעה שבסופו של יום תהפוך לדירה.

מחפשים קרקעות למכירה? אגי גרופ חברת השקעות נדלן כאן לשירותכם לכל שאלה

סגירת תפריט
Call Now Button