קרקעות למכירה במרכז- לפני שייגמר!

קרקעות למכירה במרכז

מודעות על קרקעות למכירה במרכז הפכו להיות עניין שבשגרה כאשר עד לפני שני עשורים, מי בכלל ידע מלבד משקיעים כמובן, שאפשר לרכוש קרקע לדוגמה חקלאית להעביר אותה שינוי ייעוד, לקבל אישור בנייה ולהקים עליה בית.

מסתבר שמי שעשה את זה שמר על זה לעצמו, ככה זה בין משקיעים. רובם ידעו על קיומן של קרקעות ועל המגמה של המדינה להעניק אישורי הפשרה בגלל המחסור בקרקעות לבנייה למגורים.

המחסור הזה הוא שהביא בין השאר לפרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי, הם לא נעשו רק משום שהיה חוסר בדירות למגורים אלא גם בגלל הפער במחיר בין רכישת קרקע בלתי מופשרת למחירה כאשר היא כבר עברה תהליך הפשרה. זה קרה בשולי קיבוצים ומושבים, באדמות פרטיות של יזמים ומי שעשה את זה יושב היום בשקט בבית הפרטי שלו שעלה לו רבע ממה שיכול לעלות. את ה"מכה" הפיננסית שלו הוא כבר עשה.

והשמועה התפשטה כמו בשדה קוצים, וגם משקיעים נוספים החליטו להצטרף למגמה וגם המון צעירים שידעו שבלי מהלך כזה, בחיים הם לא יגיעו לבית במחירי הדיור המאמירים של הדירות והבתים בישראל. אז הם הלכו על קרקעות למכירה והרוויחו.

הדור הצעיר רוצה לרכוש קרקעות למכירה במרכז

שינויים רבים עבר שוק הנדל"ן בארץ. מי שעסק בבנייה ובפיתוח היו קבלנים שעלו לארץ מארצות מוצאם כבר עם ידע מקדים בבנייה, הם היו קבלנים במדינה בה הם נולדו ושממנה היגרו לארץ. הם המשיכו כאן את העסק המשפחתי ובדרך כלל הוא מנה את כל החמולה שרכשה בניינים ואדמות ובנתה עליהם. כך ניתן לראות למשל בתל אביב רחובות שלמים על בנייניהם השייכים למשפחות מסוימות, צאצאי אותם קבלני עבר שהתחילו את קריירת הקרקעות שלהם משכונת אחוזת בית, הלא היא תל אביב ורכשו גם בניינים בנווה צדק וברוטשילד שרק עשירים ככורח יכולים היום להרשות לעצמם לרכוש נכס כזה.

והדור הצעיר היום שחי בעולם צרכני ויש לו עניין בפיננסים, יודע שאם הוא לא ירכוש איזו קרקעות למכירה במרכז, גם אם הקרקע כרגע בסטטוס של חקלאית, לא יהיה לו סיכוי לרכוש דירה בשום מקום בארץ. המחירים מאמירים והגיעו למספרים אסטרונומיים.

הדור הצעיר הנוכחי לא פוחד לקחת קורסים על פיננסים ומשכנתאות, לעסוק בתחומים האלה בעצמם ולהבין הרבה יותר יש לומר- ממה שהבינו ההורים שלהם הדור הקודם.

יש היום דרכים רבות להגיע לדירה בישראל

אם בעבר הדרך היחידה להגיע לדירה בישראל הייתה לרכוש אותה מקבלן, היום עם מחירי הדיור הגבוהים נוצרו דרכים חדשות להגיע לדירה או לקרקע עליה ייבנה בית, וזה בגלל המחירים הגבוהים וגם בגלל שכבר לא נותרו עתודות בנייה באזור המרכז ומי שרוצה לגור במרכז, מחפש דרכים להגיע לדירה בצורה אחרת ולא קונבנציונאלית.

באזור המרכז יש קרקעות אשר אנשים קנו או ירשו והן כרגע בסטטוס של קרקע חקלאית ולא מן הנמנע שלאחר תהליך של הגשת בקשות להפשרה, יתקבלו גם אישורי בנייה עליה. קרקעות מכירה במרכז מוצעות במקומות כמו חולון, ראשל"צ, פרויקט חוף התכלת בהרצליה, גדרה, יוקנעם ועוד. מקומות במרכז הארץ במחירים אטרקטיביים וכל מה שדרוש הוא סבלנות רבה לתהליך הזה שבסופו יבטיח לכם בית חלומות.

מהי הדרך למצוא קרקעות למכירה במרכז?

קרקעות למכירה במרכז מוצעות עי" חברות נדל"ן שונות ואלה יציגו לכם את כל המידע שיש להם לגבי כל קרקע מוצעת. יש דרכים להבין האם אתם הולכים להיתקע עם קרקע שלעולם לא תקבל אישור בנייה או שבעצם מדובר במכרה זהב, כי מסביבה כבר החלו לבנות בתים שאנשים רכשו ממש תחת אותו סטטוס של קרקע למכירה.

יש דרכים לבדוק מה הסיכוי של הקרקע הזו לקבל הפשרה ובהמשך אישור בנייה, כמה זמן בערך ייקח התהליך וגם לבקש מחברת הנדל"ן שמלווה אתכם לבדוק מה קורה באזור בכלל, כי זה יכול לתת תשובה על היתכנות קבלת היתר הבנייה.

אם רשות המקומית כבר החלה לבנות שם פארקים וגנים, בתל ספר או מוסדות לימוד, זה בהחלט רמז עבה לכך שיקומו במקום בתים המיועדים למגורים שמן הסתם יזדקקו לכל השירותים הללו אחרת אף אחד לא היה מקים אותם. זה סימן מצוין יאמרו לכם חברת הנדל"ן שלכם והם צודקים.

סגירת תפריט
Call Now Button