קרקעות למכירה- ביקנעם המתפתחת

קרקעות למכירה

זוגות צעירים וגם משפחות מחפשים היום קרקעות למכירה בצפון ורבים רוכשים קרקע ביקנעם המתפתחת במחיר שהיום הוא עדיין אפשרי, אבל עם התקדמות תהליך קבלת אישורי הבנייה מחירה כבר יאמיר לשש או שבע ספרות ולא כל אחד יוכל להרשות לעצמו. עכשיו זה הזמן לנצל את ההזדמנות.

מדובר על שטח הממוקם בין שתי שכונות מגורים, מה שמבטיח שלא הולכים להקים שם תחנת רכבת או לחלופין אזור תעשייה. כלומר- השטח הזה בוודאות כמו השנים, יהפוך לשכונת מגורים.

למי שלא מכיר את העיר ולא ער להתפתחות האדירה שלה בשנים האחרונות, הנה קצת מידע על המקום שרבים מהגרים אליו כעת בגלל המחירים, בגלל הנוף ובגלל איכות החיים.

יקנעם היא עיר עם ארומה כפרית, חינוך ברמה גבוהה והזדמנויות תעסוקה רבות בתחום ההייטק המוביל להגירה חיובית של אנשי הייטק שכבר עובדים באחת החברות במרכז הייטק בעיר אשר זכה לכינוי "עמק הסיליקון של הצפון".

ביקוש גבוה של קרקעות למכירה ביקנעם עלית

יקנעם הנקראת גם יקנעם עלית, וכך היא מצוינת בשלטי דרכים ובפרסומים רשמיים, מציעה היום קרקעות למכירה במחירים שלא יחזרו. מדובר על עיר שנקראה על שם המושבה יקנעם ועד 2006 הייתה מועצה מקומית. היא נמצאת 5 ק"מ מקרית טבעון.

היא הוקמה בשנת 1935 כמועצה מקומית, ובמשך שנים רבות קלטה הרבה מאוד עולים חדשים. בעיר מתגוררים כ-25,000 תושבים וקצב הגידול השנתי שלה הוא 0.5% והיא מדורגת גבוה מבחינת רמת החינוך ורמת הכלכלה של תושביה.

היא נפרדה מהמושבה השוכנת לצדה והפכה כאמור לעיר אשר קלטה עליה ממדינות שונות וכן היום נהנית מהגירה חיובית של אנשים המחפשים איכות חיים לצד נוף נפלא ורמה גבוהה של מוסדות חינוך, אווירה כפרית ויחד עם זאת עיר.

ביקנעם עלית יש קרקעות למכירה שקיימת סבירות גבוהה מאוד שיוקמו עליהם בניינים למגורים. מאז שנות התשעים נמצאת יקנעם בתנופת בנייה והיא כבר הכפילה מצדה המערבי את שטחה. מערכות הניקוז בעיר עוברות התפלה לשימוש חוזר במכון טיהור השפכים של קריית טבעון.בעיר עצמה פארקים בשם "פארק רבין" "פארק בריכות נחל קרת" והתושבים נהנים מאוויר צלול וריאות ירוקות. מדי שנה בחודש מרץ מתקיימת במקום צעדת יקנעם.

יקנעם- בירת ההייטק

היא נחשבת לאחד המרכזים הכי גדולים בארץ של הייטק, ופועלות בה עשרות חברות העוסקות במחקר ופיתוח מתחומי התקשורת, הרפואה, המזון, הביוטכנולוגיה, אלקטרוניקה ועוד. חברות אלה הובילו להגירה חיובית גדולה של יחידים, זוגות ומשפחות אשר קבעו את ביתן ביקנעם הן בשל הקרבה למקומות העבודה שלהן אולם גם בשל איכות החיים בעיר מבחינה חינוכית, תרבותית וערכית. בעיר יש ארבעה בתי ספר יסודיים ובית ספר תיכון לאומנויות ומדעים וכן ממלכתי דתי ובית ספר נוסף דמוקרטי. בנוסף פועלת ביקנעם שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה במתנ"ס המקומי.

אולם גם מעבר לאנשי ההייטק העוברים לגור במקום בשל הקרבה לעבודה, ישנם רבים המצפינים אליה בשל איכות החיים שהיא מציעה למשפחות ובכלל ומחפשים קרקעות למכירה.

קרקע למכירה ההזדמנות היחידה שלכם לבית

במציאות מחירי הדיור הגבוהים במדינה, הפתרון היחידי של אנשים שאין ברשותם 25% ממחירה של דירה ממוצעת בפריפריה, האפשרות היחידה שלהם להתקדם לעבר דירה הוא לאתר קרקעות למכירה באזורים איכותיים ומבטיחים במחיר שיאפשר להם לרכוש אחת כזו.

ההזדמנות שלהם לעשות זאת היא כאשר הקרקע עוד לא התחילה את תהליך ההפשרה ושינוי הייעוד, משום שאז מחירה של הקרקע כבר יהיה יקר מאוד ולא יהיה להם את ההון העצמי לרכוש אותה.

משכך- נוהרים היום אנשים רבים ליקנעם כדי לאתר קרקע במקום איכותי כדי לרכשה לפני של הקרקעות ייחטפו וזה קורה הרבה יותר מהר ממה שנדמה. תושבים רבים במדינת ישראל נמצאים במצוקה תקציבית לרכישת דירה והאפשרות היחידה שלהם להגיע לבית הוא לרכוש קרקע שנמצאת עדיין בראשיתו של תהליך, כדי שכאשר היא אכן תופשר ותקבל אישור בנייה היא תהייה שווה פי וכמה וכמה והם יעשו את עסקת חייהם.

יקנעם מהבחינה הזו היא עיר מבוקשת מאוד מכל הבחינות וזה בדיוק הזמן לאתר בה קרקע ולעשות את עסקת חייכם.

סגירת תפריט
Call Now Button