קרקעות למכירה בראשון לציון – איפה כדאי להשקיע?

קרקעות למכירה

שיווק קרקעות למכירה בשכונת "רמז החדשה" הצמודה לשכונת רמז במרכז ראשון לציון, נמצא כעת בשיא והן נחטפות כמו לחמניות חמות. מי לא רוצה לגור בראשון לציון, אחת הערים הכי איכותיות במרחק של דקות נסיעה מתל אביב ובמחירי קרקע כרגע המאפשרים לכל אחד גם בלי הון עצמי גבוה, להגיע בסוף לדירה. עיתוי אומרים זה מה שחשוב, וזה העיתוי.

מדובר על אזור הצמוד כאמור לשכונת רמז היוקרתית, קרוב למרכז העיר. הקרקע כבר מיועדת לבנייה כפי שאפשר לראות בתכנית המתאר של העיר. היא ממוקמת מול כביש 431 במרכז ראשון לציון.

קרוב לשכונת רמז היוקרתית- קרקעות למכירה

קרקעות למכירה בראשון לציון המוצעות כעת למכירה, קרובות לשכונת רמז הוותיקה והיוקרתית. מדובר על שכונה שעד שנות השמונים, הייתה קרובה אל חוף הים של ראשון לציון עד הקמתה של שכונת מערב ראשון. שכונה זו קלטה אליה משפחות צעירות וזוגות שביקשו להיות קרובים למרכז העיר.

היא ידועה במוסדות החינוך האיכותיים הקיימים בה כמו הגימנסיה הריאלית שהוא אחד מבתי הספר הכי נחשבים. המיקום אל השכונה הנו ישר מכביש 431 כביש ירושלים-תל אביב. לצד השכונה מרכזי מסחר וקניות במרחק הליכה.

השכונה נמצאת בדרום ראשון לציון באזור המכונה "המערב הישן" והיא ממוקמת בין הרחובות רוטשילד בצפון והרצל וז'בוטינסקי במרכז, שד' תש"ח בדרום ובמערב עם שפרינצק. אופי הבנייה באזור הוא בניינים בני 4 קומות. השכונה מאכלסת כמה מוסדות ציבור מלבד בתי ספר, גם גני ילדים, מרכזיים שכונתיים מסחריים, בית אבות, קופות חולים, קניונים ועוד.

לגור ליד מרכז העיר- אבל בשקט!

מה שהופך קרקעות למכירה כעת בראשל"צ למבוקשות, הוא הקרבה שלהן לשירותים ציבוריים ואחרים. הקרקעות המשווקות ליד שכונת רמז קרובות מאוד לקניונים ומרכזי קניות שזה יתרון גדול לאנשים שמתגוררים בשכונה לא במרכז, אבל יש בסמיכות אליהם את כל השירותים להם הם זקוקים. בנוסף ליד השכונה יש את בית העיריה, היכל התרבות. בריכת שחייה עירונית וממש במרחק קצר המכללה למינהל, סינימה סיטי וקניונים נוספים הנמצאים במערב באזור התעשייה.

הנגישות הזו היא מה שהופכת את הקרקעות הללו למבוקשות מאוד. אנשים רוצים מצד אחד להתגורר במקום מרכזי שמאפשר להם לקבל שירותים שונים, אבל לא רוצים לחיות בתוך מטרופולין עם רעש בלתי פוסק וזה בדיוק מה שיקרה עם הקמת השכונה החדשה על הקרקעות המוצעות היום. חשוב לומר כי אזור התעשייה במערב העיר, הוא ספק של מקומות עבודה לרבים מתושבי העיר וזה נושא חשוב עבור מי שמחפש תעסוקה.

קרקע במתחם ה-100 בראשל"צ – הזדמנות של עם בחיים !

במתחם ה-1000 בראשון לציון, מתוכננים להיבנות בנייני מגורים עם 4,900 יחידות דיור ועוד 1,700,000 שטחים לחברות הייטק, מרכזי עסקים, מרכזים פיננסיים, מרכזי קונגרסים, תערוכות ועוד. לצד השכונה החדשה יוקם פארק עצום ומיוחד.

מתחם זה מציע סגנון חיים מיוחד במינו לצד מרכז הייטק ועסקים תוקם שכונה וכל המוסדות הנחוצים לשירותים לתושבי השכונה כמו מוסדות חינוך, שטחים ירוקים וכן יהיו גם שטחי מסחר. זה הולך להיות המקום בו אנשים לא יצטרכו להיכנס לאוטו כדי לצאת מאזור הבית ולבלות, הבילויים יהיו ממש קרובים אליהם. זהו חזון חדש אשר זיהה את הצורך של רבים אשר חוזרים מהעבודה הבייתה לא לצאת ולהתנייד שוב, אלא לנצל את השירותים ליד הבית, ולכן הם יהיו לידו.

שיווק קרקעות למכירה במתחם הזה כבר יצא לדרך ומשקיעים רבים בהם צעירים הדואגים לעתידם כבר רכשו בו קרקע כדי להבטיח לעצמם בעתיד דירה ראויה.

רכישת קרקע – הון עצמי זמין לכל אחד !

הבעיה של זוגות צעירים ומשפחות היום היא נושא הדיור. לא לכולם יש הון עצמי אשר מאפשר להם לרכוש דירה, בעיקר עם עליית מחירי הדיור בארץ שרק עולים יותר ויותר בכל שנה ולכן האופציה הנכונה היא- קרקעות למכירה.

האפשרות היחידה היום למי שלא יכול לארגן הון עצמי של 25% ממחיר הדירה כדי לקבל משכנתא, היא לרכוש קרקע במקום הכי חם היום באזור המרכז- מתחם ה-1000 בראשון לציון. אומנם מדובר רק על תחילתו של פרויקט, אבל בסופו- יהיה לכל משקיע דירה משלו ואין דבר שכל אחד במדינת ישראל רוצה להשיג היום יותר מדירה- הביטחון של כל משפחה.

סגירת תפריט
Call Now Button