כלים למציאת דירה המתאימה לכם

כלים למציאת דירה

כלים למציאת דירה המתאימה לכם

 שוק הנדל"ן כיום נמצא בשיא פריחתו הביקוש למציאת דירה המתאימה לכם הינו רב גוני ונדרשת מכם השקעה לא מבוטלת לדעת ולהבטיח לעצמכם את רכישת הדירה המתאימה והתפורה למידות שלכם בצורה האפקטיבית ביותר. נשאלת השאלה – מהם הכלים העומדים לרשותכם ושיסייעו לכם לצלוח את המשימה ולמצאו את הדירה המתאימה לכם?

בין אם מדובר בדירה יד שנייה או חדשה ועוד בטרם תנהלו משא ומתן עומדים לרשותכם מספר כלים שאם תנצלו אותם תוכלו להקל עליכם את המשימה ולהגשים בקלות יתרה את חלומכם:

  • יש לבחור עורך דין מקרקעין בעל ידע וניסיון מוכח – הוא שיסייע לכם לממש את העסקה. עסקת מכר מקרקעין, מצריכה ליווי משפטי צמוד כדי להבטיח הגנה על המוכר ועל הקונה. ליווי משפטי באמצעות עורך דין חשוב בכל אחד משלבי ההתקשרות בעסקת מכר מקרקעין.
  • קיום משא ומתן – עורך הדין יתווך בין הצדדים שינהלו משא ומתן לגבי פרטיה השונים של העסקה. עורך הדין יציף את הנושאים הדורשים הכרעה, יספק את המידע הנחוץ, ויגשר בין הצדדים באופן שיעזור להם להגיע לפשרה שתאפשר את מימוש העסקה.
  • תכנון המיסוי המוטל בגין העסקה – בעסקת מקרקעין. המוכר ישלם מס שבח ולעיתים היטל השבחה ועל הקונה מוטל מס רכישה. יש לבדוק את החבויות ולערוך תכנון מס מיטבי שיחסוך לצדדים לא מעט כסף.
  • בדיקות משפטיות – יש לבדוק את מצבו המשפטי של הנכס בהיבטים שונים: קניינות, תכנון, זהות המוכרים ומעמדם ביחס לנכס ועוד. את המידע ניתן להשיג במנהל מקרקעי ישראל, לשכת רישום המקרקעין, חברות משכנות ובנקים, רשות מקומית, בתי משפט ועוד. בכלי זה יבדקו אם יש חריגות בנייה, צווי הריסה וכו'.
  • ניסוח מדויק של הסכם המכר –  לאחר סיום ניהול המשא ומתן והגעה להסכמות ירשם החוזה בצורה מקיפה ומפורטת הכולל את הנכס, דרישות הצדדים, תאריכי פינוי ומסירה, לוח תשלומים,סעיף נאמנות בו יופקד הכסף עד מימוש מלא של הצדדים בקיום החוזה במלואו.
  • השלבים הבאים הנובעים בעיקר מחתימת הצדדים על הסכם המכר, הם בעיקרם מימוש העסקה כולל כל הנגזרות, התשלומים, הערת אזהרה בטאבו, השלמת חובות ומסירת החזקה לצד הקונה.

כלים למציאת דירה המתאימה לכם שימוש בכלים אלו מסועף וארוך ולעיתים מעיק בעיקר על הצדדים. מומלץ במצבים כאלה לפנות לחברות ייעוץ נדלני כמו חברת אגי גרופ בכדי שיסייעו לכם וילוו אתכם בביצוע עסקאות נדל"ן בין אם מדובר בנכס או קרקע בדירה חדשה או ישנה. סיוע כזה יבטיח לכם שימוש נבון ומדויק בכל הכלים הדרושים ומימוש העסקה בפועל תוך התאמה מושלמת  לדירה או הנכס הבא שלכם.

חברת אגי גרופ המתמחה בתחום של קרקעות להשקעה מציעה את שירותיה לציבור הרחב בשילוב אנשי מקצוע מיומנים ואמינים לרבות עורכי דין המתמחים במקרקעין, ש"יתפרו" עבורכם את העסקה המושלמת והמשתלמת לשביעות רצונכם.

סגירת תפריט
Call Now Button