דירה חדשה להשקעה – בחירת דירה להשקעה

דירה להשקעה

בחירת דירה להשקעה

 בעלי הון המעוניינים להשקיע בנכס של דירה מתקשים לעיתים לבחור דירה להשקעה. אמנם להם הממון אך לא תמיד ירצו להשקיע את כספם בדירה שלא תניב להם רווחים עתידיים ובתשואה קבועה העולה מדי שנה בין אם מחפשים דירה חדשה להשקעה או דירת יד שנייה.

בבחירת דירה להשקעה יש צורך להסתייע במידע מוקדם בו ניתן לקבל נתונים לגבי אזורים שונים בארץ בהם יזכו המשקיעים לתשואה נאה ובאלו מקומות ההשקעה לא כדאית במיוחד כאשר מדובר על דירה חדשה להשקעה.

כמו כן ישנם מספר פרמטרים חשובים שישפיעו על בחירת דירה להשקעה והם:

  • נגישות לתחבורה ציבורית מרכזי קניות ותעסוקה – אחד הפרמטרים שמשפיעים על התשואה הוא משך הזמן שעובר עד שמשכירים את את הנכס. אם רכשתם דירה זולה במקום עם נגישות דלה לתחבורה ציבורית קניות ותעסוקה, ייתכן שבמשך חודשים ארוכים הדירה תעמוד ריקה.
  • פוטנציאל השוכרים – חשוב לדעת בהתאם למיקום הדירה מי יכול להשכיר את הדירה. אם הדירה בקרבת מוסד חינוכי, יש סיכוי סביר שקהל היעד יהיה סטודנטים. זה גם מה שיקבע אם השוכרים מתכוונים לשכור את הדירה לתקופה ארוכה או קצרה.
  • שיפוץ הדירה והמבנה כולו – שיפוצים אלה יכולים להשפיע באופן ישיר על התשואה לאורך שנים ויש לקחת זאת בחשבון במיוחד אם נדרשת מכם השקעה נוספת מעבר לקניה במיוחד כאשר מדובר על דירה חדשה להשקעה.
  • תשואה אפקטיבית מול עלות המימון – נושא המימון הוא אחד החשובים ביותר ברכישת דירה להשקעה, ומשפיע מאוד על שנות החזר ההשקעה, ועל התשואה נטו שתקבלו מהדירה כאשר מדובר על דירה חדשה להשקעה התשואה לרוב תהיה גבוהה יותר.

על מנת לממש את השקעתכם ולבחור בדירה להשקעה בצורה יעילה ואפקטיבית בין אם מדובר בדירה חדשה להשקעה או יד שניה, מומלץ להעזר בשירותי ייעוץ וליווי של חברת ייעוץ נדלני בעלת ניסיון בתחום.

דירה חדשה להשקעה – מגוון פרויקטים להשקעה

חברת אגי גרופ, הינה חברה לייעוץ ויזמות נדל"ן ומתמחה בחיפוש של דירות כדאיות וכמו כן קרקעות להשקעה. כחברה ותיקה ומנוסה מעל 10 שנים. לרשותה עומד מידע רב הקשור בייעוץ והכוונה שיסייע לכם בבחירת דירה להשקעה. לחברה מאגר פרויקטים בתהליכי בניה וכן מאגר דירות נוסף בו ניתן לקבל את כל המידע העקיף והישיר שיעזור לכם לבחור בחירה נכונה ואפקטיבית של הדירה להשקעה תוך הבטחה של תשואה אפקטיבית לשנים הבאות והחזרת ההשקעה תוך זמן קצר ע"י בחירת דירה חדשה להשקעה כדאית ביותר.

חברת אגי גרופ וצוות עובדיה המיומן והמקצועי יעמוד לרשותכם וילווה אתכם בכל תהליכי הבחירה בדירה העונה לצרכים שלכם ובהתאם לתקציבכם וגודל ההשקעה עד להעברת החזקה על הדירה לידכם.

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם ריצות וטרטורים מיוחדים ואם אתם רוצים לקבל מידע מהימן לגבי דירה חדשה להשקעה או דירה יד שנייה, היכנסו לאתר החברה התרשמו מהפרויקטים המוצעים לכם להשקעה ותקבעו פגישת ייעוץ בו תוכלו לממש את השקעתכם בצורה נכונה טובה ובטוחה.

סגירת תפריט
Call Now Button