נדלן תשואה מובטחת

נדלן תשואה מובטחת

השקעות בנדלן בשנים האחרונות צוברות רווחים  יפים באחוזים גבוהים ביחס לכל השקעה אחרת. כידוע, מחירי הנדלן בישראל, הולכים ומתייקרים משנה לשנה עקב הביקוש הרב לעומת ההיצע המוגבל. עם הפשרות הקרקעות והגישה החיובית של ממשלת ישראל לעודד בניה ברחבי הארץ למגורים ובכלל, החלה תנופת בנייה רחבה בערי הפריפריה והישובים הרבים מחוץ למרכז הארץ. מחירי הנדלן באזורים אלה נחשבים לזולים יותר ועל כן התשואה שלהם למרבית הפלא עולה ביחס הפוך. במילים אחרות התשואות על השקעות הנדלן מחוץ לערי המרכז יותר גבוהות באופן מובהק. אך עדיין ניתן לומר כי בכל השקעת נדלן קיימת תשואה המשתנה בהתאם למיקום הנכס והפוטנציאל שניתן ממנו להפיק.

האם קיימת השקעה בעלת תשואה מובטחת?

המושג של נדלן בעל תשואה מובטחת שגויה ביסודה שהרי אין דבר כזה תשואה מובטחת! בכל מקרה בה מבטיחים לכם אמירה שכזו, חייבים לבחון את הנושא לעומק או להתרחק מהצעה שכזו כי יש בה סכנה להבטחה ללא כיסוי. יש כאמור השקעות נדלן סולדיות ובטוחות ויש כאלו בעלי תשואה גבוהה ויציבה אך אחת מהן לא מבטיחה תשואה מובטחת לאורך שנים.

נדלן תשואה מובטחת – בהשקעת נדלן לא בוחנים את השבחת הנכס העתידי כחלק מתכנון ההשקעה אלא רק את ההכנסה הבטוחה קרי דמי שכירות שנקבל במידה ואנחנו משכירים את הנכס.

למרות כל האמור לעיל, יש דבר כזה תשואה מובטחת אך אינה תלויה בהשקעה. במצבים כאלה הגוף המתחייב לתשואה מובטחת יכול להבטיח זאת אך במידה וההשקעה לא תציג את התוצאה הרצויה הרי שמדובר בהתחייבות של הגוף המייצג את הנדלן בלבד. כאשר רוצים להסתמך על הבטחה של נדלן עם תשואה מובטחת, יש צורך בבחירת גורם בלתי תלוי שיעניק לכם את המידע הנכון ביותר ואת התחזית העתידית מה יעלה בגורל הנכס שרכשתם להשקעה. אך עדיין זה לא אומר שתהנו מתשואה מובטחת על הנדלן.

חברת אגי גרופ, הינה חברה וותיקה וידועה המתמחה בשיווק וביצוע השקעות ויזמון נדלן בהיקפים שונים ובמספר אזורים ברחבי הארץ. כחברה בעלת ניסיון ויידע נרחב, יש בידה לבדוק כל השקעת נדלן עם תשואה מובטחת. החברה מעניקה שירותי ייעוץ והכוונה תוך שקיפות מלאה ואספקת כל המידע הדרוש בבחירת השקעה בנדלן אשר מבטיח תשואה בטוחה. החברה תבחן את הפוטנציאל באותו אזור ואת התכניות העתידיות מול הרשויות הרלוונטיות. מטבע הדברים לחברה מידע רב אשר יבטיח לכם רכישה נכונה ובטוחה להשקעה שלכם תוך לקיחה בחשבון של התשואות הריאליות והבטוחות ביותר ככל שיהיו להבטיח לכם השקעה נכונה ומשתלמת.

השקעה בנדלן  עם תשואה גבוהה נדלן עושים עם חברת אגי גרופ לשקט שלכם ולהשקעה נכונה. היכנסו לאתר החברה או תגיעו לפגישת ייעוץ ותהנו משירות מקצועי ואדיב על ידי צוות עובדים מיומן ומנוסה בתחום.

סגירת תפריט
Call Now Button