קרקעות להשקעה – איך מוצאים?

קרקעות להשקעה

קרקעות להשקעה כל הטיפים למציאת העסקאות הטובות ביותר

לשאלה איך מוצאים קרקעות להשקעה?  חשוב ראשית להבין כי הדבר המשמעותי ביותר למציאת הקרקע להשקעה, הוא מיקומה של הקרקע. ככל שהקרקע ממוקמת קרוב יותר לאזורים מובנים ולצירי תנועה ראשיים, כך גדלה הסבירות שהליך שינוי הייעוד שלה יתרחש. למעשה אנו מחפשים קרקעות להשקעה בכדי לשנות את ייעודן ולהמיר את ייעודה הנוכחי לייעוד מניב תשואה רווחית בעתיד כמו בניה למגורים, מסחר ותעשייה. במסגרת זו כדאי לבדוק שבסמיכות לקרקע הנרכשת אין גורמים שיכולים לעכב או למנוע את שינוי הייעוד, כגון דרכים בתכנון, קווי מתח של חשמל, אזור תעשייה מתוכנן וכדומה.

איך מוצאים קרקעות להשקעה

זאת ועוד, בעת רכישת קרקע להשקעה, יש לקחת בחשבון את תאריך הצפי עד להפשרת הקרקע, שעלול להגיע אפילו למספר שנים. עד שזה יקרה המשקיע בעצם לא מקבל תשואה על הקרקע שלו. זה גם ההבדל בין מציאת נכס נדלן קיים שהתשואה שלו לרוב מידית. בעת מציאת קרקע להשקעה יש לוודא כי המדובר בקרקע בבעלות ולא זכויות חכירה בקרקע המנוהלת בדרך כלל על ידי מנהל מקרקעי ישראל. השקעה בסוג זה מותנית בשינוי ייעוד הקרקע על ידי החלטת המינהל ולא תמיד עולה בקנה אחד עם הייעוד בזמן הרכישה ואף יכולה להשתנות. רכישת קרקע בעלת פוטנציאל לשינוי יעוד, עשויה להיות השקעה כלכלית כדאית. במקרה של קרקע בבעלות פרטית, לבעל הקרקע שליטה רחבה על קידום ההפשרה, התמורה גדולה בהרבה והרכישה כפופה לפחות מגבלות, מיסים ובירוקרטיה.

לנוכח כל ההליך המסועף והמסובך והדורש מבעלי ההון המשקיע להתרוצץ ולחפש קרקעות להשקעה בכנסים למכירת נדלן וגם תערוכות לאיתור השקעות בעלות סיכון נמוך ועדיין כדאיות מבחינת השקעה, כדאי ואף מומלץ לפנות לחברות נדלן יזמות ובעלות ניסיון אשר יכולות לעשות את העבודה עבורכם. כזו היא חברת ההשקעות והיזמות בנדלן חברת אגי גרופ.

קרקעות להשקעה – איך מוצאים קרקע בהזדמנות?

מצב הקרקעות הזמינות במדינת ישראל הוא בכי רע ולכן קרקעות להשקעה הפכו להיות הזדמנות פז, עבור מי שרוצה להשקיע בנדל"ן או אנשים שמעוניינים לבנות בית פרטי.

בין אם מדובר במשקיע ובין אם מדובר באדם שמחפש קרקע, הפך שוק הקרקעות לדבר הכי חם בתחום. יש כבר רבים שהאמינו שזו הדרך לעשות את ה"אקזיט" שלהם, הלכו על קרקע חקלאית או אחרת שמיועדת למכירה במחיר הזדמנות והיום הם חוגגים על הרווח ממנה בין אם הם בנו בית על קרקע באזור מבוקש שהם הצליחו לרכוש במחיר מצוין ובין אם הם השקיעו בקרקע שהתוכניות לגביה כבר מתקדמות ואכן תקום בה שכונת מגורים ולהם יהיה בה נכס.

היום השקעה בנדל"ן מהווה אפיק השקעה סולידי יחסית להשקעות באפיקים אחרים כמו למשל שוק ההון, ומאמר זה יספק כמה עצות חשובות למתעניינים ברכישת קרקע.

מה המטרות שלי ברכישת קרקע?

אנשים שמעוניינים להשקיע בקרקע, צריכים לדעת למה הם מצפים וללכת עם המטרות שלהם. כל משקיע צריך להבין שהנושא של קרקעות להשקעה משתנה בעלויות ובהכנסות העתידיות שלו ממקום למקום והשאלה שהוא צריך לשאול את עצמו היא- מה רמת הסיכון שאני מוכן לקחת.

כאשר מדובר בנישה של קרקעות להשקעה שבהגדרתן הן חקלאיות אבל הן נמצאות בתחילתו של תהליך הפשרה, על המשקיע לבדוק מה הסיכוי בסופו של דבר לקבל היתרי בנייה. מדובר על תהליך לא קצר ולכן בדיקה של מצב הקרקע מבחינת הסטטוס שלה חשובה מאוד.

בהתאם לכך קרקע אשר כבר נמצאת בתוך תהליך מתקדם של הפשרה ולא דורשת מהמשקיע לחכות הרבה שנים, הסיכון לגביה נמוך והעתיד אופטימי אבל היא גם לא תימכר במחיר של קרקע שנמצאת בתחילתו של תהליך שינוי ייעוד. ככל שהקרקע נמצאת עמוק בתוך התהליך ויש סיכוי רב לקבלת היתר בנייה, כך מחירה יהיה גבוה יותר.

לכו על קרקע בבעלות פרטית- קרקעות להשקעה

אחד הדברים החשובים שעל משקיעים לבדוק באשר לנכסים- קרקעות להשקעה היא שאכן מדובר בקרקע הרשומה בטאבו תחת בעלות פרטית ואין עליה כל הגבלה או שעבוד אחר, וחשוב לוודא כי זוהי עסקת מכר.

אחד הדברים שיכולים להעיד על כוונות הרשות המקומית להעניק לכם היתר בנייה על קרקע הוא כיצד היא מוגדרת בתוכנית המתאר הארצית. זוהי תכנית אשר מסמנת כל קרקע בכל מקום בסימונים שיכולים להעיד על ההגדרה שלהם. אם ההגדרה שלה היא מרקם עירוני וכך גם רשום בוועדה המחוזית סימן שמבחינת התוכניות תקום במקום שכונת מגורים ולכן יש סיכוי רב שגם הקרקע תקבל אישורי בנייה כי היא במיקום של שכונה.

כאשר מדובר על קרקע שעדיין מוגדרת כקרקע חקלאית, יש לבדוק האם הסטטוס הזה יחול להשתנות והאם בקשה לשינוי ייעוד תיענה בהתאם. האם מדובר בקרקע מופקעת? מה פוטנציאל ההשבחה שלה והאם הופקעו קרקעות שכנות עם מאפיינים דומים, זה בהחלט יכול לתת למשקיע מידע על מצבה העתידי של הקרקע.

קרקע חקלאית- כיצד לבדוק סטטוס?

אם אתם מחפשים קרקעות להשקעה במקום כלשהו בארץ אתם חייבים לעשות זאת באמצעות חברה שתסייע לכם לבדוק את מצב הקרקע וללוות אתכם בכל התהליך הבירוקרטי והמשפטי.

חברה המתמחה בתחום תוכל להציע לכם כל מיני אופציות, ולהסביר לכם מהי התמונה הכללית והסיכוי וכן הסיכון לגבי כל קרקע, כך שלא תשקיעו בקרקע שחלילה לעולם לא תוכלו לקבל עליה היתר בנייה. חברה שמבינה בתחום יכולה לחסוך לכם גם עוגמת נפש וגם כמובן הפסדים כספיים ולהוביל אתכם לרכישה של קרקע מוצלחת ומניבה בעתיד.

קרקע חקלאית שתזכה לשינוי ייעוד תוכל להניב לכם הכנסות נאות, שלא לדבר על בניית בית שדורשת מגרש ובעיקר במיקום מנצח. מחירי הקרקעות רק מאמירים כל העת, ולכן האופציה של רכישת קרקע חקלאית והמתנה להפשרתה בסופו של דבר עשוי להשתלם. צריך גם חברה טובה שעוסקת בתחום שתייעץ לכם לאורך כל הדרך, גם הרבה סבלנות הן בחיפוש ואיתור הקרקע והן בתהליך שינוי הייעוד שלה שעלול לקחת הרבה שנים.

הרבה לקוחות של קרקעות חקלאיות שקיבלו היתר בנייה ושינוי ייעוד במיקומים מצוינים, בהחלט עשו את עסקת חייהם, וכאשר מדובר ברכישת קרקע במחיר הזדמנות- השמיים הם הגבול.

קרקעות להשקעה באגי גרופ

אגי גרופ הינה חברה מנוסה הפועלת בשוק הנדלן להשקעות והקמת פרויקטים להשקעה למעלה מ- 10 שנים. לחברה מאגר קרקעות ופרויקטים למכירה אשר מנוהלים על ידה במגוון אזורים ומקומות אטרקטיביים ברחבי הארץ. החברה פועלת בשקיפות מלאה ותלווה כל לקוח פוטנציאלי המעוניין למצוא קרקעות להשקעה לפי הצרכים שלו ובהתאם לגודל ההשקעה שלו.

כחברה מנוסה וותיקה בענף, לחברה מאגר קרקעות להשקעה ונתונים מדייקים לגבי כל נכס ופרויקט להשקעה. אגי גרופ תשמח לפגוש אתכם וביחד אתכם למצוא את הקרקע להשקעה בעלת התשואה השנתית הטובה ביותר עבורכם בהתאם להשקעה שלכם. כמו כן לחברה כל הנותנים הנדרשים לבדיקת כדאיות העסקה וכל הנתונים מוצגים בפני הלקוח כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בעלות המשתלמת ביותר.

הדרך הטובה והבטוחה ביותר למציאת קרקעות להשקעה אטרקטיביות ובעלות תחזית לתשואה גבוהה ואפקטיבית הינה בחברת אגי גרופ. היכנסו עוד היום לפגישת ייעוץ והכוונה וביחד תדעו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

סגירת תפריט
Call Now Button